סטורנקסט בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה
זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה
  
 
אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
  
 
זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
  
 
מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג
שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים
  
 
סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
  
 
שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
  
 
נתוני סטורנקסט: תנובה, חוגלה וסנו עולות - שטראוס, אסם ודיפלומט יורדות
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
  
 
מסימני המיתון: תנובה מתחזקת, אבל שוק החלב רשם צמיחה מועטה ברבעון
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת ; שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
  
 
משבר המים המינרליים: מי עדן הפסידה הכנסות של 22-25 מיליון שקל; ההפסד של נביעות - 11-9 מיליון שקל
לפי סטורנקסט, הנתח הכספי של מי עדן בקטגוריית המים ירד בשבוע הראשון של מארס ל-20.7% בלבד - לעומת 39.3% בשבוע שקדם למשבר ; משרד הבריאות מקים ועדה לבחינת הדרישות הרגולטוריות ממים מינרליים
  
 
סיכום 2008 בשוק מוצרי הצריכה: תנובה, חוגלה וסנו עולות; שטראוס, קוקה-קולה ואסם יורדות
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% ; תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים ; בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
  
 
מבצע "עופרת יצוקה" גרם לירידה של 4.5% במכירות הרשתות בדרום
זאת בהשוואה לשבועיים שקדמו ללחימה ; דו"ח סטורנקסט לסיכום "עופרת יצוקה" מראה כי בערים שספגו טילים נרשמה ירידה תלולה יותר במכירות ; שיעור הירידה הריאלי במכירות הגבוה ביותר, 9.3%, נרשם בבאר-שבע
  
 
גלידות נסטלה ממשיכה להסב הפסדים לאסם
בין החודשים ינואר לאוקטובר השנה, איבדה גלידות נסטלה 7.5% מנתח השוק שלה ; בקבוצת אסם שוקלים לבצע שינויים ארגוניים בחברה
  
 
יופלה 360 צנח לנתח שוק כספי של 4.7% במשקאות הפרו-ביוטיים
יופלה של תנובה נכשל בהתמודדות מול אקטימל של שטראוס במאבק על שוק המשקאות הפרו-ביוטיים ; קטגוריית המשקאות הפרו-ביוטיים בכללותה סובלת מירידה
  
 
מחירי המזון בעולם ממשיכים לרדת - אבל בארץ עוד לא עידכנו מחירים
מחירי חומרי-הגלם בעולם ממשיכים לרשום ירידות חדות, אך בארץ ספקי המזון מעדיפים לעצום עיניים ולא להוזיל את המחירים לצרכן ; רמי לוי: "היצרנים הגדולים מנצלים את המותגים החזקים שלהם ולא מורידים מחיר"
  
 

<    1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988