סטורנקסט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

תוצאות הקרב בשוק החלב: טרה גדלה על חשבון תנובה ושטראוס

המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה

אילנית חיות 11.03.2010

חברת סטורנקסט נבחרה כספק המידע השיווקי של אסם

במסגרת ההסכם תשתמש אסם בנתונים וניתוחים שמספקת סטורנקסט למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה

אילנית חיות 01.03.2010

סטורנקסט: בינואר 2010 נרשם שפל חדש במחירי המזון

‎‎ברוב התחומים רמת המחירים היתה נמוכה אפילו מהשפל שנרשם בספטמבר 2009 בעקבות המבצעים האגרסיביים ברשתות בתקופת החגים

‎‎אילנית חיות ‏ 24.02.2010

שביל החלב - דירוג 2009: מילקי מוביל, אחריו דניאלה וגמדים

מותגי שטראוס שולטים ב-71.6% מקטגוריית מעדני החלב ■ מעדן שטראוס וקרלו של תנובה מדורגים במקום הרביעי והחמישי כמותגים הנמכרים ביותר

אילנית חיות 03.02.2010

2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו

כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת

אילנית חיות 13.01.2010

חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%

בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי

אילנית חיות 27.12.2009

סטורנקסט ונילסן משכו את בקשת המיזוג ביניהן

במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל

אילנית חיות 16.12.2009

מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה

מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST

אילנית חיות 09.11.2009

מעדני מיקי מדווחת על גידול של 19.7% במכירות סלטי החצילים

משיקה 2 סלטי חצילים חדשים, ואת בעקבות נתונים עדכניים של סטורנקסט על כך ששוק סלטי החצילים מגלגל 64 מיליון שקל בשנה

שירות גלובס‏ 05.11.2009

סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות

בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב

אילנית חיות 19.10.2009

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

אילנית חיות 19.10.2009

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

אילנית חיות 05.10.2009

אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים

חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"

אילנית חיות 08.09.2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג

שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים

אילנית חיות 20.07.2009

סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות

נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים

אילנית חיות 16.07.2009

   12345678   

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988