שלומי אבנון בחדשות

סוכן חדשות
 
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
חומסקי מקדם הקמת קרן השקעות בסטארט-אפים יחד עם WPP
זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית
  
 
אייל חומסקי, הקונספט העיצובי החדש של נגב קרמיקה / צילום: אלירן אביטל
מו"מ ראשוני למכירת מניות אדלר-חומסקי ל-WPP
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
  
 
מחכים לסורל: האם מנכ"ל WPP יעשה סדר באחזקותיו בישראל?
מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?
  
 
שלומי אבנון יעמוד בראש קבוצת WPP בישראל
ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה
  
 
שלמור-אבנון-עמיחי: "לא חשבנו שהמשבר יהיה כזה אדיר"
הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר
  
 
האם חלפו ימי הזוהר של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי?
מערכת יחסים מתוחה בין השותפים, החלטות ניהוליות שנויות במחלוקת ובעלים בינלאומיים שנרדמו בשמירה תרמו לתהליך ההתרסקות של אחד המשרדים החזקים בעשור האחרון ■ למרות עזיבת תקציבי העוגן, מוקדם עדיין להספיד את המשרד
  
 
אדם פולצ'ק, מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, התפטר
(עדכון) - היום אחה"צ, לאחר שפורסמה הידיעה ב"גלובס", אספה הנהלת המשרד את העובדים והודיעה על פרישתו של פולצ'ק ■ שלומי אבנון: "פולצ'ק לא עוזב"
  
 
האם הקמפיין לשחרור גלעד שליט העלה את מחיר העסקה?
איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל
  
 
גדעון עמיחי יפרוש מפעילות בשלמור-אבנון-עמיחי
‎‎עמיחי אינו פעיל בשוטף כבר מיולי, והוא החל להודיע על הפרישה ללקוחות המשרד ■‏‎‎‏ יעבור להתגורר תקופה מסוימת בחו"ל ■ נעשים מאמצים להשאירו כיועץ חיצוני לפחות לשנה נוספת‏
  
 
מייסדי שלמור-אבנון-עמיחי מעבירים את המושכות לדור הצעיר
‎רמי שלמור, גדעון עמיחי ושלומי אבנון ימשיכו לשמש כיו"רים פעילים ■ שלומי אבנון ימונה גם למנהל פיתוח עסקי של ‏y&r‏ העולמית ■ אדם פולצ'ק, צור גולן וגיא גלברד מונו למנכ"לים
  
 
מתי רעב עסקי בריא של מנהל הופך לגרידיות?
יש להם מעמד, כוח וכסף אבל הם לא יודעים שובע ■ איפה עובר הגבול בין רעב עסקי בריא שמניע את הארגון קדימה לבין רעב פתולוגי שעלול לפגוע במנהל ובארגון?
  
 
קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
  
 
תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר
  
 
"גלובס" ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי נפרדים
מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"
  
 
שלומי אבנון דיווח לשופט של "גולדן דראם" על מודעה של מקאן עקב התחרות
אבנון, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי, שלח לשופט מודעה הומוריסטית של מקאן, בה נטען כי לא זכה ב"משרד השנה" בשל אנטישמיות ; מקאן: "דבר לא יבייש את אבנון יותר ממה שכבר עשה בעצמו" ; אבנון: "המודעה היא הומור רע"
  
 

   1    >

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988