תוכן

כתבות אחרונות

 

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

רועי גולדנברג 02.03.2014

כיצד יחולקו ההכנסות בין מנועי החיפוש ליצרני התוכן בישראל?

ועדת הכספים של הכנסת החלה לדון בטיוטת הצעת החוק של ח"כ אראל מרגלית, לפיה תחויב גוגל להעביר 7% מהכנסותיה בארץ ליוצרי תוכן אינטרנטי ישראליים

לילך ויסמן 17.12.2013

חכם, חד, מאתגר: הכירו את הצופה החדש

הצופה החדש - החכם - מחפש משמעות, הופך לחד יותר, מאתגר ■ לכן ערוצי השידור השונים עולים מדרגה ומספקים תוכן בועט, אחר ולא מתפשר

מרב שיפמן 23.10.2013

מילוי הייעוד של הרשת

החוק של מרגלית יעשה טוב ליוצרים, שיעשו בחזרה טוב לגוגל

לי-אור אברבך 09.10.2013

הצעת חוק: גוגל ומנועי חיפוש ישלמו תמלוגים ליוצרי תוכן באינטרנט

אראל מרגלית: "התוכן עובר היום בהדרגתיות מהעיתונות המודפסת לאונליין, והדבר יוצר שינוי במודל; המהלך המוצע יכול להציל את העיתונות הישראלית"

לי-אור אברבך 09.10.2013

טומנים את הראש בחו"ל

ענף הטלוויזיה הבינל' צמא לכישרון הישראלי, והמדינה לא עושה דבר

לי-אור אברבך 08.10.2013

חברת ההפקה אבוט-המאירי חתמה על שת"פ עם קרן סינמה

הקרן תגייס הון לטובת פיתוח פורמטים טלוויזיוניים ■ ההסכם יקטין משמעותית את התלות של חברת ההפקה בגופי השידור בישראל

לי-אור אברבך 21.08.2013
טורקיה | לפני כולם

חברת הפצת תוכן טורקית בינלאומית חתמה על שת"פ בישראל

חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן

לי-אור אברבך 20.08.2013

ארדן מסדיר את שירותי הפרימיום בטלפון להגנה על הצרכנים

משרד התקשורת יוצא בשימוע להסדרת אספקת שירותי מידע, בידור, ייעוץ והגרלות בקידומת 1-900, שהתשלום עבורם מתבצע דרך חשבון הטלפון

גד פרץ 21.07.2013

כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?

מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת

איתן גלאי 15.07.2013

שלושת הסקטורים

‎מסתמן שהמגזרים רשתות חברתיות, תוכן ובריאות מתמקמים יפה ב"קניון המניות" ■ מכיוון שהם מתחברים גם לרוח התיק, אנחנו מקדמים זאת בברכה

זיו סגל 30.01.2013

יו-טיוב מתכננת השקעה נוספת בערוצי התוכן המקוריים שלה

היקף ההשקעה יהיה זהה לסיבוב הראשון - בין 1-5 מיליון דולר בערוצים נבחרים

אדוורטייזינג אייג' 14.11.2012

שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב יותר

מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן

רועי גולדנברג 03.10.2012

"אם תתן דרך לצרוך תוכן בעלות נורמלית, יוותרו על פיראטיות"

בזירת המאבק בתוכן הפיראטי ברשת רושם את ההצלחה הגדולה ביותר שירות התוכן הדיגיטלי hulu, עם כמיליארד צפיות בחודש ו-420 מיליון דולר הכנסות בשנה

רועי גולדנברג 17.08.2012

ועידת MAD תעלה את מושב הדיון "₪ מט - איפה הכסף"

במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד

שירות גלובס 05.07.2012

"מיזמי הטלוויזיה של פרטנר וסלקום לא מתחרים בהוט ו-yes"

לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?

לי-אור אברבך 23.05.2012

   12345   

   נמצאו 67 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988