תוכן בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
טומנים את הראש בחו"ל
ענף הטלוויזיה הבינל' צמא לכישרון הישראלי, והמדינה לא עושה דבר
בילדותי, כשהייתי יושב עם סבי וסבתי לראות את סדרות הטלוויזיה האמריקאיות שהוצמדו לסרט הערבי בשישי אחר-הצהריים, המסך לא היה כבה עד שא...המשך
  
 
חברת ההפקה אבוט-המאירי חתמה על שת"פ עם קרן סינמה
הקרן תגייס הון לטובת פיתוח פורמטים טלוויזיוניים ■ ההסכם יקטין משמעותית את התלות של חברת ההפקה בגופי השידור בישראל
  
 
חברת הפצת תוכן טורקית בינלאומית חתמה על שת"פ בישראל
חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן
  
 
ארדן מסדיר את שירותי הפרימיום בטלפון להגנה על הצרכנים
משרד התקשורת יוצא בשימוע להסדרת אספקת שירותי מידע, בידור, ייעוץ והגרלות בקידומת 1-900, שהתשלום עבורם מתבצע דרך חשבון הטלפון
  
 
כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?
מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
  
 
זיו סגל ניתוח טכני מניות בוול סטריט
זיו סגל
שלושת הסקטורים
‎מסתמן שהמגזרים רשתות חברתיות, תוכן ובריאות מתמקמים יפה ב"קניון המניות" ■ מכיוון שהם מתחברים גם לרוח התיק, אנחנו מקדמים זאת בברכה
ההשקעה בפייסבוק ריחפה מעל הטור הקודם. גם במהות וגם בעובדה שאז פתחתנו את הפוזיציה במניה. מאז הגדלנו את הפוזיציה, וביחד עם זינגה יש ...המשך
  
 
יו-טיוב מתכננת השקעה נוספת בערוצי התוכן המקוריים שלה
היקף ההשקעה יהיה זהה לסיבוב הראשון - בין 1-5 מיליון דולר בערוצים נבחרים
  
 
שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב יותר
מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן
  
 
"אם תתן דרך לצרוך תוכן בעלות נורמלית, יוותרו על פיראטיות"
בזירת המאבק בתוכן הפיראטי ברשת רושם את ההצלחה הגדולה ביותר שירות התוכן הדיגיטלי hulu, עם כמיליארד צפיות בחודש ו-420 מיליון דולר הכנסות בשנה
  
 
ועידת MAD תעלה את מושב הדיון "₪ מט - איפה הכסף"
במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד
  
 
"מיזמי הטלוויזיה של פרטנר וסלקום לא מתחרים בהוט ו-yes"
לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?
  
 
המפיק ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל
זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD
  
 
"אין קניבליזציה של הטלוויזיה בגלל התוכן באינטרנט"
ג'ים לנזון, נשיא חטיבת האינטראקטיב של רשת CBS, מאמין שהעובדה שהתוכן נגיש ביותר מקומות רק מגבירה את הצריכה שלו ולכן לא פוגעת בטלוויזיה
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
התוכן רוצה להיות חופשי
התעשיות הגדולות לא מצליחות להגמיש את המודלים הכלכליים שלהן, אבל בסוף זה יגיע
כרגע, ידן של הרשויות על העליונה. האתר מגה אפלואוד נסגר ומפעיליו נעצרו, בעקבות כך סגרו אתרי שיתוף קבצים רבים את שעריהם, והיום טיפה ...המשך
  
 
לשחרר את החסימה: איך לקבל טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ברשת?
שירותי תוכן פופולריים בארה"ב כמו הולו ונטפליקס חוסמים גישה לגולשים מישראל ■ הפתרון העוקף: שירותי VPN המציעים לגולשים כתובת אינטרנט אמריקנית
  
 
יו-טיוב תשיק 100 ערוצי תוכן בהשקעה של 100 מיליון דולר
רוב הערוצים יושקו בשנה הבאה ויספקו כ-25 שעות של תוכניות חדשות ביום ■ בכיר ביו-טיוב: "רבים מהערוצים המגדירים את הדור הבא נולדים ונצפים ביו-טיוב"
  
 

<    1234    >

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988