תוכן

כתבות אחרונות

 
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?

מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח

עומר זייגרמן 14/01/2015
דפים של אתרי אינטרנט / צילום מתוך אתרי האינטרנט

התכנים בתשלום הולכים וגדלים; לאן הולכת התעשיה?

אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018

פייננשל טיימס 12/12/2014
אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

ישראלי בן 34 ייסד חברה המוערכת ב-1.5 מיליארד דולר

חברת המלצות התוכן טאבולה מסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות של ההיי-טק הישראלי ■ היזם אדם סינגולדה מסביר למה הוא לא ממהר לאקזיט, איך מתמודדים עם עודף מידע, מה למד מהאבא הגיטריסט, ולמה הוא רוצה פסנתר במשרד

הדס מגן ורועי גולדנברג 25/10/2014
סלקום | לפני כולם

סלקום חתמה הסכמי תוכן טלוויזיוני עם שורת ספקים

זאת לקראת תחילת פעילותה בתחום הטלוויזיה ■ חתמה על הסכמי תוכן עם ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק, דיסני סרטים וסדרות, סוני סרטים וסדרות וכן עם עם זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת

גד פרץ 20/10/2014
רייטינג / צילום: thinkstock

ישראל מפספסת הזדמנות

השנה הייתה שנה מצוינת לטלוויזיה הישראלית, ולא בזכות המדינה

לי-אור אברבך 13/10/2014
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר

"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"

ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 02/06/2014

"בהשקעה בתוכן יש סיכון - אבל פחות מללכת לבורסה"

עינת שמיר וטל שקד, מייסדות חברת הפצת הפורמטים "אקפלה", מעט חריגות בענף: בלי גוף שידור ועם משקיעים פרטיים, הן חושבות על כיבוש השוק הבינלאומי

לי-אור אברבך 10/03/2014

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

רועי גולדנברג 02/03/2014

כיצד יחולקו ההכנסות בין מנועי החיפוש ליצרני התוכן בישראל?

ועדת הכספים של הכנסת החלה לדון בטיוטת הצעת החוק של ח"כ אראל מרגלית, לפיה תחויב גוגל להעביר 7% מהכנסותיה בארץ ליוצרי תוכן אינטרנטי ישראליים

לילך ויסמן 17/12/2013

חכם, חד, מאתגר: הכירו את הצופה החדש

הצופה החדש - החכם - מחפש משמעות, הופך לחד יותר, מאתגר ■ לכן ערוצי השידור השונים עולים מדרגה ומספקים תוכן בועט, אחר ולא מתפשר

מרב שיפמן 23/10/2013

מילוי הייעוד של הרשת

החוק של מרגלית יעשה טוב ליוצרים, שיעשו בחזרה טוב לגוגל

לי-אור אברבך 09/10/2013

הצעת חוק: גוגל ומנועי חיפוש ישלמו תמלוגים ליוצרי תוכן באינטרנט

אראל מרגלית: "התוכן עובר היום בהדרגתיות מהעיתונות המודפסת לאונליין, והדבר יוצר שינוי במודל; המהלך המוצע יכול להציל את העיתונות הישראלית"

לי-אור אברבך 09/10/2013

טומנים את הראש בחו"ל

ענף הטלוויזיה הבינל' צמא לכישרון הישראלי, והמדינה לא עושה דבר

לי-אור אברבך 08/10/2013

חברת ההפקה אבוט-המאירי חתמה על שת"פ עם קרן סינמה

הקרן תגייס הון לטובת פיתוח פורמטים טלוויזיוניים ■ ההסכם יקטין משמעותית את התלות של חברת ההפקה בגופי השידור בישראל

לי-אור אברבך 21/08/2013
טורקיה | לפני כולם

חברת הפצת תוכן טורקית בינלאומית חתמה על שת"פ בישראל

חברת ההפצה והתוכן הבינלאומית Global Agency, שבסיסה באיסטנבול, חתמה על חוזה שיתוף-פעולה עם סוכנות הייצוג "נאמן" בראשותה של עירית נאמן

לי-אור אברבך 20/08/2013

ארדן מסדיר את שירותי הפרימיום בטלפון להגנה על הצרכנים

משרד התקשורת יוצא בשימוע להסדרת אספקת שירותי מידע, בידור, ייעוץ והגרלות בקידומת 1-900, שהתשלום עבורם מתבצע דרך חשבון הטלפון

גד פרץ 21/07/2013

   12345   

   נמצאו 74 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5