תעמולת בחירות בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
ההוצאה על פרסום לקראת הבחירות בארה"ב: כ-4 מיליארד דולר
גיוסי הכספים לקראת הבחירות הגיעו לשיא, ומלאי המדיה אזל בחלק מתחנות הטלוויזיה
  
 
טים הארדפורד, מחבר הספר הכלכלן הסמוי
טים הארפורד
דעת העיתון כדעת קוראיו
העיתונות לא אובייקטיבית, אבל התוכן שלה מושפע באופן מינורי מהשקפות בעלי הבית
קמפיין הבחירות בבריטניה התנהל כקמפיין בחירות רגיל מבחינת העיתונים - כל אחד מהם שטח את מרכולתו הפוליטית הרגילה והביע תמיכה במועמדו....המשך
  
 
לי-אור אברבך
לי-אור אברבך
אמת בפרסום
חשבתם שהתקשורת בארץ מוטה פוליטית? צאו וראו מה קורה בבריטניה
למעלה מ-2,000 תלונות הגיעו לרגולטור הבריטי סביב משדרי הבחירות בבריטניה שהתקיימו לפני שבועיים. נגד רשת סקיי ניוז, למשל, נטען כי חרג...המשך
  
 
אובמה וטוויטר: גם 2.7 מיליון אנשים יכולים לטעות
אובמה, שנחשב כאחראי במידה רבה לבאזז התקשורתי סביב טוויטר שהיווה חלק מרכזי מקמפיין הבחירות שלו, מצדיק בינתיים רק את האפקט החיובי שיצר סביב מכשיר הבלקברי, בו הוא משתמש אובססיבי
  
 
צלם חובב תובע את ש"ס: השתמשה בצילום שלי בקמפיין הבחירות
לטענת התובע, ש"ס השתמשה בתמונה שצילם של העיר העתיקה בירושלים בקמפיין שלה בבחירות המוניציפליות ובבחירות לכנסת ה-18, ובכך הפרה את זכויות היוצרים שלו
  
 
פלאף: "אנשים פשוטים יוכלו לקבוע תוצאות של קמפיין פוליטי"
דיוויד פלאף, מנהל קמפיין הבחירות של נשיא ארה"ב, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "הם מרגישים כי אם ברק אובמה יכול, אולי גם אני יכול"
  
 
איך להשתמש בתובנות מקמפיין אובמה לקידום מותגים מסחריים?
דיוויד פלאף, הקמפיינר המבריק של ברק אובמה, יישא בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" הרצאה על השימוש בתובנות מהקמפיין הפוליטי שהביא לאובמה את הנשיאות
  
 
דיוויד פלאף, מנהל מסע הבחירות של אובמה, יתארח בוועידת תקשורת ונתח שוק
ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" תתקיים ב-13 ביולי ■ נשיא ארה"ב ברק אובמה אמר לאחר זכייתו בבחירות כי פלאף "בנה את מסע הבחירות הטוב ביותר בתולדות ארה"ב"
  
 
"לא רחוק היום שסלבריטי עם כריזמה וקמפיינרים טובים יהיה ראש הממשלה"
כמו בבחירות, גם בכנס בנושא שיווק פוליטי של GCS לא נרשמו מנצחים של ממש ; ראובן אדלר (קדימה): "נושא הגושים לא נלקח מספיק בחשבון" ; רוני רימון (ליכוד): "קמפיין קדימה הצליח רק לעשות קניבליזציה של השמאל"
  
 
רפי ברזילי, מיועצי הקמפיין של ליברמן: "כשיש מותג מנצח - השיווק נעשה קל יותר"
את ליברמן לא היה צורך להמציא אלא רק להפיץ - כך לפי רפי ברזילי, האיש מאחורי הסיסמה "בלי נאמנות אין אזרחות" ; על קמפיין ההפחדה שיצר הוא אומר: "המציאות היא קיצונית ומפחידה, איווט רק שם עליה את האצבע"
  
 
אבי דגני
אבי דגני
למה לארי שביט מותר, ולי לא?
מי קבע שסקרים משפיעים יותר מאשר פרשנות פוליטית חריפה שמפורסמת במדיה
הסוקרים מנועים על פי החוק מפרסום סקרי בחירות חדשים, בעוד שעל הפרשנים הפוליטיים לא הוטל כל איסור ויש להם חירות בלתי מוגבלת להמשיך ל...המשך
  
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
האישה השנייה שהפילה את ביבי
זו הסיסמה המומלצת לציפי. לביבי אציע "ישראל חזקה", וליברמן לא צריך עצות ממני
העובדה שפחות מ-48 שעות לפני פתיחת הקלפיות, רבע מהציבור בישראל עודו מתלבט מוכיחה שמישהו לא עשה את העבודה. המישהו הזה הם אנשי השיווק...המשך
  
 
שר התקשורת אריאל אטיאס יככב בתעמולה של ש"ס לקראת הבחירות לכנסת
בש"ס מאשרים כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה מונחה על-ידי כלכלנים
  
 
קמפיין הבחירות של מרצ נפתח: "הליברמניזם מסוכן מכהניזם. זה הפך להיות כמו היידר באירופה"
גם יו"ר מרצ, חיים אורון, התייחס לליברמן ואמר כי "אנחנו מודאגים מהחזרת הכהניזם על-ידי ליברמן. זו לא תופעה שולית, ואי-אפשר להגזים בחשיבותה"
  
 
twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט
תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט
  
 
גיא טולדנו מונה למנהל קמפיין הבחירות של מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה
נסים דואק יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין ; דרור שטרנשוס מונה ליועץ מיוחד לקמפיין ; ערן ארדן ינהל את קמפיין האינטרנט ; הסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר ; מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988