תעמולת בחירות

כתבות אחרונות

 

רפי ברזילי, מיועצי הקמפיין של ליברמן: "כשיש מותג מנצח - השיווק נעשה קל יותר"

את ליברמן לא היה צורך להמציא אלא רק להפיץ - כך לפי רפי ברזילי, האיש מאחורי הסיסמה "בלי נאמנות אין אזרחות" ; על קמפיין ההפחדה שיצר הוא אומר: "המציאות היא קיצונית ומפחידה, איווט רק שם עליה את האצבע"

רונית ורדי 25.02.2009

למה לארי שביט מותר, ולי לא?

מי קבע שסקרים משפיעים יותר מאשר פרשנות פוליטית חריפה שמפורסמת במדיה

אבי דגני 10.02.2009

האישה השנייה שהפילה את ביבי

זו הסיסמה המומלצת לציפי. לביבי אציע "ישראל חזקה", וליברמן לא צריך עצות ממני

אליאב אללוף 08.02.2009

שר התקשורת אריאל אטיאס יככב בתעמולה של ש"ס לקראת הבחירות לכנסת

בש"ס מאשרים כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה מונחה על-ידי כלכלנים

גד פרץ 21.01.2009

קמפיין הבחירות של מרצ נפתח: "הליברמניזם מסוכן מכהניזם. זה הפך להיות כמו היידר באירופה"

גם יו"ר מרצ, חיים אורון, התייחס לליברמן ואמר כי "אנחנו מודאגים מהחזרת הכהניזם על-ידי ליברמן. זו לא תופעה שולית, ואי-אפשר להגזים בחשיבותה"

‎‎‏ לילך ויסמן‏ 21.01.2009

twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט

תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט

נועה פרג 30.11.2008

גיא טולדנו מונה למנהל קמפיין הבחירות של מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה

נסים דואק יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין ; דרור שטרנשוס מונה ליועץ מיוחד לקמפיין ; ערן ארדן ינהל את קמפיין האינטרנט ; הסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר ; מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ

לילך ויסמן 26.11.2008

ד"ר אורית גלילי-צוקר מונתה ליועצת אסטרטגית לקמפיין הבחירות של מפלגת העבודה

במסגרת תפקידה תייעץ ד"ר גלילי-צוקר למנהל הקמפיין, שלום קיטל, ליו"ר המפלגה, אהוד ברק, ולראש מטה ההסברה, ח"כ אופיר פינס ; במקביל תפעל צוקר עם הצוותים התקשורתיים המקצועיים של הקמפיין

לילך ויסמן 26.11.2008

קמפיין הבחירות: ארד ואדלר עם קדימה, אקוניס ורימון עם ביבי, מורדי עמר עם ברק

מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל ; הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2008

נשיא לשכת רוה"ח קורא למפלגות לנהל קמפיין בחירות חסכוני

ראובן שיף: "אין לנו 2 מיליארד שקל עודפים למימון קמפיין בחירות בזבזני, עם פרסומות טלוויזיוניות זחוחות-דעת, ג'ינגלים עליזים ותמונות ענק תחת כל עץ רענן"

הדס מגן 06.11.2008

   1234567891011121314   

   נמצאו 218 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 14