את ליברמן לא היה צורך להמציא אלא רק להפיץ - כך לפי רפי ברזילי, האיש מאחורי הסיסמה "בלי נאמנות אין אזרחות" על קמפיין ההפחדה שיצר הוא אומר: "המציאות היא קיצונית ומפחידה, איווט רק שם עליה את האצבע"
מי קבע שסקרים משפיעים יותר מאשר פרשנות פוליטית חריפה שמפורסמת במדיה
זו הסיסמה המומלצת לציפי. לביבי אציע "ישראל חזקה", וליברמן לא צריך עצות ממני
בש"ס מאשרים כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה מונחה על-ידי כלכלנים
גם יו"ר מרצ, חיים אורון, התייחס לליברמן ואמר כי "אנחנו מודאגים מהחזרת הכהניזם על-ידי ליברמן. זו לא תופעה שולית, ואי-אפשר להגזים בחשיבותה"
תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט
נסים דואק יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין דרור שטרנשוס מונה ליועץ מיוחד לקמפיין ערן ארדן ינהל את קמפיין האינטרנט הסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ
במסגרת תפקידה תייעץ ד"ר גלילי-צוקר למנהל הקמפיין, שלום קיטל, ליו"ר המפלגה, אהוד ברק, ולראש מטה ההסברה, ח"כ אופיר פינס במקביל תפעל צוקר עם הצוותים התקשורתיים המקצועיים של הקמפיין
מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"
ראובן שיף: "אין לנו 2 מיליארד שקל עודפים למימון קמפיין בחירות בזבזני, עם פרסומות טלוויזיוניות זחוחות-דעת, ג'ינגלים עליזים ותמונות ענק תחת כל עץ רענן"
בחירות 2021בנימין נתניהוהליכודחוצות זהביאיר לפידמפלגת יש עתידעוזי פוגלמןקמפייןשילוט חוצותתשדירי תעמולה