תקציב מדיה בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מוצרי פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
תקציב המדיה של P&G בהיקף עשרות מיליוני שקלים יצא למכרז
סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד
  
 
סיטרואן Grand C4 Picasso  / צילום: יחצ
זניט מקבלת דריסת רגל בתקציב המדיה של לובינסקי
חברת זניט מדיה תרכוש את המדיה לקמפיין הקרוב של מותג הרכב סיטרואן
  
 
קבוצת א.ל.מ מנהלת מכרז על תקציב המדיה בהיקף 40 מיליון שקל
מסתמן כי חברת המדיה זניט, המטפלת כיום בתקציב, תצליח לשמור עליו
  
 
יוניברסל תרכוש מדיה לקמפיין הפניקס של אדלר-חומסקי
לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל
  
 
תקציב המדיה של משען עובר ליוניברסל מקאן
היקף הפרסום של רשת הדיור המוגן עמד ב-2012 על כ-2.8 מיליון דולר בשנה, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
תקציב המדיה של החברה המרכזית למשקאות עובר ליוניון
‎‏התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן
  
 
תקציב המדיה של קבוצת קרסו עובר לסמארט מקבוצת באומן
התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
  
 
התפתחות במכרז גאפ: יהושע TBWA ירכוש את המדיה
יהושע TBWA ירכוש את המדיה עבור כל מותגי קבוצת גוטקס, בהם זארה וברשקה
  
 
באומן-בר-ריבנאי מנסה לקבל את תקציב המדיה של פרטנר
‎‎הגיש באמצעות חברת המדיה שלו, זניט, הצעה מסחרית לטיפול בתקציב ‏
  
 
חוגלה קימברלי בוחנת יציאה למכרז על תקציב המדיה
לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי
  
 
תקציב המדיה של לוריאל נשאר ביוניברסל מקאן
מדובר בתקציב מדיה שנתי בהיקף של כ-5 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
תקציב המדיה של לוריאל בהיקף 5 מיליון דולר יוצא למכרז
בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש
  
 
יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
  
 
ליימן שליסל יוצאת במכרז על חלק מתקציב המדיה
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
  
 
סלקום יוצאת למכרז על תקציב רכש המדיה שלה
סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה
  
 
פרטנר הקפיאה את ההתקשרות עם אידיאולוג'יק
תקציב המדיה של פרטנר בהיקף 2 מיליון דולר הועבר ליוניון ■ הקריאטיב יתבצע באמצעות משרדי הפרסום של פרטנר, שלמור וראובני-פרידן, או דרך מחלקת הדיגיטל הפנימית
  
 

<    1234    >

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988