תערוכת EXPO2015 במילאנו הציגה את הסופרמרקט העתידי ■ בתפריט: מהו מקור השמן בטונה שעל המדף, איזה ממרח יתאים לפסטרמה שנקנה, ובאיזו שיטה השתמשו לגידול העגבניות ברוטב לפסטה שאנחנו אוהבים?
בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר
פרופ' טליה מירון-שץ שהשתתפה באירוע של "גלובס" בשיתוף פרטנר: "מומחים נותנים מידע, ואנשים מהשורה אפילו לא יודעים להבין אותו"
במפגש "חדשנות על הבר" שהתקיים הערב התארחה פרופ' טליה מירון-שץ, העוסקת בחקר קבלת ההחלטות, והסבירה מהם האתגרים בתחום ■ באירוע השתתף גם עופר שמואלי, מנהל פיתוח מוצרים בחברת פרטנר
שוק ניהול הנתונים העסקיים בתקופה מצוינת ■ אך האם ההתלהבות מטכנולוגיות ה-Big Data תפגע בביצועים של חלק מהחברות?
"משחר האנושות ועד שנת 2003 ייצר המין האנושי חמישה אקסה-בייט של מידע, כעת אותה כמות של מידע נוצרת כל יומיים", כך פתח מנכ"ל גוגל את דבריו בוועידת טכונומי 2010 ■ עכשיו מתברר שהוא היה שמרני
מעבר לקשת בענן, מסתמנת פרדיגמה חדשה של "מחשוב קוגנטיבי", המושתתת על מערכות מידע "חכמות" ■ מערכת Watson של IBM היא עמוד האש לפני המחנה
מתודת Big Data מחוללת מהפכה קונספטואלית בשאלה - איזה תשובות אפשר לקבל מניתוח נתונים שנאספו כמעט באקראי, במגרפה גסה, ללא מסננים, ללא הקפדה על מבנה מוגדר?
סוד ההצלחה של אתרי ה-Web הגדולים הוא ביכולת להפיק תובנות עסקיות מכמויות עצומות של מידע גולמי בשפה המקצועית
Business Intelligenceבינה מלאכותיתגלי וינרבחדשנות על הברטכנולוגיהעתידנותפרטנרקניוניםשיווקתוכן דיגיטלי