הקימה אגף ביג דאטה שיכול לייצר קמפיינים המתבססים על המידע הנאסף ב-22 האתרים שלה ■ הקהל המיידי של המהלך: בעלי העסקים בינוניים וקטנים ■ פיילוט שנערך במטרה לבחון את תוצאות הקמפיינים המושבחים הניב פי 3 לידים איכותיים ביחס לקמפיינים אחרים במדיה
החברה פיתחה פתרון מבוסס ענן של ביג דאטה לשוקי הנדל"ן המניב בארה"ב ■ גייסה מהקמתה 23 מיליון דולר
המערכת המפותחת ע"י החברה משלבת מודלים מתמטיים המעבדים מידע קליני במטרה לזהות דפוסים של חולים מאושפזים ב-3 מישורים: סיבוכים צפויים בעת האשפוז, משך השהייה ביחידה לטיפול נמרץ והסיכוי לאשפוז חוזר
החברה מתעניינת בתחומים של חוויית המשתמש, האנליזה ל-Big Data וה-IoT ■ במאי יגיעו לארץ בכירי AIG העולמית לבחון סטארט-אפים מקומיים
השירות PELEPHONE SMART DATA יספק מידע משמעותי וייחודי לגופים ציבוריים ולחברות בתחומי הריטייל, תחבורה, תכנון ועוד ■ סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אילן סיגל: הביג דאטה יהיה מנוע צמיחה
הקטגוריה מתייחסת למהלכי פרסום אפקטיבים שהתבססו על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה
כולם מדברים על דאטה, אבל רק מעט עובדים נכון ולא מסתבכים בנבכי השיווק הדיגיטלי ■ אייל בירן ודנה פרידמן, מחלוצי התחום בישראל, הקימו את Data Tapas, שמסייעת לארגונים לעשות את הטרנספורמציה המיוחלת
ד"ר קירה רדינסקי, המדענית הראשית של ebay בישראל, בוועידת ישראל לעסקים 2016 של "גלובס": "ניתן לבדוק השפעות לוואי של תרופות על מיליוני אנשים באמצעות שימוש בטכנולוגיות Big Data"
לפני עשור איש לא הכיר את פייסבוק ולאף אחד לא היה אייפון. מאז, העולם עבר מהפכה טכנולוגית שהעלימה מקצועות רבים, אך גם יצרה במקומם שורה של מקצועות חדשים ■ מהם מקצועות העתיד, ומה הקשר שלהם להשתלת זיכרון
הסטארט-אפ הישראלי שעוסק בניתוח מידע רפואי יהפוך למרכז הפיתוח של החברה הסינית בישראל: "סוג של הגשמת חלום" ■ היקף הרכישה לא פורסם
גורואים של היי-טק ונביאים מעמק הסיליקון יוצרים נרטיב אוניברסלי חדש שמעניק לגיטימיות לסמכות האלגוריתמים וה"ביג דאטה" ■ ההיסטוריון יובל נוח הררי, מיוחד ל"פייננשל טיימס"
סמנכ"ל הטכנולוגיה ב-GE Healthcare מספר על תוכנה שתקבל עדכונים על תאונות מרשתות חברתיות, אלגוריתם שיעזור לחסוך בחומרי הרדמה וחישובים שיעזרו להשתלת איברים
רן אברהמי, סמנכ"ל השיווק של AppsFlyer, בוועידת MAD: "יש עוד המון עבודה בתחום הביג דאטה, והאחריות של כולנו היא להביא קריאייטיב טוב ולהשקיע המון בטרגטינג"
דיוויד אוטליק, מייסד ומנכ"ל חברת סינטיק, בוועידת MAD של "גלובס": "אל תלכו על ביג דאטה בכמות - לכו על תובנות גדולות" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
Signals Group מפתחת פלטפורמת ייעוץ עסקי לאיסוף וניתוח של Big data ממקורות חיצוניים
חברת הביג דאטה אינטנסיקס, המפתחת מנוע אנליטי לשיפור תהליכי קבלת ההחלטות ביחידות לטיפול נמרץ, והמרכז הרפואי איכילוב הודיעו על שיתוף-פעולה מחקרי
Business Intelligenceבינה מלאכותיתגלי וינרבחדשנות על הברטכנולוגיהעתידנותפרטנרקניוניםשיווקתוכן דיגיטלי