דנות באפשרות לשלב את מנוע החיפוש כברירת מחדל ב-iPhone ■ בינג מחזיק בנתח של 11% משוק החיפוש בסלולר, לעומת 86% לגוגל ■ אם המהלך ייצא לפועל, הוא יהיה כרוך בתשלום כספי לא מבוטל של מיקרוסופט לאפל
חברות רבות הפסיקו השנה לסמוך על קרנות הון סיכון כמקור השקעה בלעדי, והחלו לעצב מודל הון של השקעות עצמאיות ■ הרשתות החברתיות צברו תאוצה ■ ובמיקרוסופט צירפו את יאהו לתחרות מול גוגל
בהצהרה מטעם החברה נמסר כי בעת שהחברה בדקה שינוי אפשרי באופן פעולת האתר התברר כי יישומו של הרעיון גרם לשרשרת אירועים, שהובילה לקריסתו של האתר מוקדם יותר השבוע ל-30 דקות
מנוע החיפוש של מיקרוסופט ישלב תוצאות חיפוש של וולפארם אלפא בחלק מהשאילתות המוקלדות בו ■ "לבינג תהיה גישה לעשרות אלפי האלגוריתמים וטריליוני פיסות המידע בוולפארם"
הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%
האתר ישיק בקרוב פיצ'ר חברתי, שיציע למשתמשים להתחבר לערוצים אישיים של אנשים אחרים שהמשתמש עשוי להכיר, בדומה לפיצ'ר הפופולרי בפייסבוק ■ וגם: TweetSaver מציע מערכת לגיבוי טוויטים
מיקרוסופט הציגה ערכת כלים המיועדת להקל על מפתחי אפליקציות עבור ה-iPhone של אפל, לשלב את מנוע החיפוש Bing בפרי יצירתם
עפ"י comScore, נתח השוק של גוגל ירד ביולי, לאחר חצי שנה של התחזקות מתמשכת, לשיעור של 64.7% - בהשוואה ל-65% בחודש שעבר ■ Bing של מיקרוסופט המשיך להתחזק לנתח שוק של 8.9%
הגירסה החדשה לא תהיה שונה מבחינה גרפית, אך תביא שיפורים רבים: "מדובר בצעד ראשון בתהליך שידחוף קדימה את הגודל, המהירות, הדיוק והמובנות של תוצאות החיפוש"
כשנה וחצי לאחר שמיקרוסופט הגישה הצעת רכש ליאהו, השתיים ישתפו פעולה בתחום הפרסום המקוון כדי לחסום את גוגל ■ החיפושים באתר יעשו שימוש במנוע בינג, ויאהו תשמש כסוכנת המכירות של השתיים
מנכ"ל מיקרוסופט עוד לא הרים ידיים בתחרות מול ענקית החיפוש: החברה משיקה פיצ'רים חדשים ומשקיעה סכום של כ-80-100 מיליון דולר בקמפיין פרסומי תומך במנוע החיפוש החדש שלה
גוגל משיקה את Wave וטוענת: "כך האי-מייל היה נראה לו היה מומצא היום" ■ מיקרוסופט משיקה את מנוע החיפוש Bing ומגדירה אותו כ"מנוע החלטות" ולא כמנוע חיפוש
Content Ad אמורה להציע חלופה למודל הפרסום של גוגל, Adsense, שהעניק לגוגל מעמד דומיננטי בשוק החיפוש ■ מיקרוסופט תשיק בקרוב גם מנוע חיפוש חדש בשם Bing, שילווה בקמפיין בהיקף של כ-90 מיליון דולר
בינה מלאכותיתגוגלישראליות בוול סטריטמחשוב ענןמיקרוסופטמנוע חיפושפריוןפריון נטוורקתוכנה זדוניתתחזית הכנסות