G GROUP

כתבות אחרונות

 

המשימה: לשקם את סטימצקי; האחראי: בנה של ג. יפית

רכישת סטימצקי היא לא רק אתגר עסקי עבור ג. יפית, אלא גם מבחן המעבר הבין-דורי ■ המו"לים מרוצים ("מרגישים שהם רוצים להחזיר את הספרים למרכז"), ואמון העובדים מתחיל לחזור ("הייתי המום, הוא זכר כל עובד ועובד בשמו")

הדס מגן ויניב מגל 31.08.2014
סטימצקי / צילום: איל יצהר
לפני כולם

בעלי סטימצקי החדשים יתמקדו בקידום תרבות ואמנות

רשת הספרים, שעברה לבעלות G גרופ, תקדם הצגות תיאטרון ותערוכות אמנות תחת הסלוגן "תרבות זה סטימצקי" - ותצמצם את מכירת הציוד המשרדי

יניב מגל 11.08.2014
יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי

ג. יפית מעבירה את תקציב הפרסום והיח"צ של סטימצקי ל-G group

ענבר-מרחב-ניסן G יטפל בפרסום של הרשת, ובתקציב היח"צ יטפל גיל-עד תדמית

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2014
יפית גרינברג / צילום: תמר מצפי

ג.יפית מצטרפת לקרב על רכישת רשת סטימצקי

קבוצת G גרופ החלה במגעים לרכישת הרשת ■ המו"לים נפגשו עם עו"ד להתייעצות במקרה של הקפאת הליכים בסטימצקי

יניב מגל 11.06.2014

G Group מקימה סוכנות לאיתור וייצוג כוכבי אינטרנט

הסוכנות, שתיקרא POPi, תסייע לבלוגרים וכוכבי רשת להתחבר לערוצים מסחריים

רועי גולדנברג 01.01.2014

יח"צ המכביה לעיתונאי הספורט: 1,000 שקל אם תבואו לסקר

לעיתונאי הספורט שהוזמנו לסקר אירוע לקראת פתיחת המכביה הובטח "וואוצ'ר על סך 1,000 שקל לקניות בעזריאלי" ■ g-group בתגובה: "הוספנו אפס בטעות"

רועי גולדנברג 14.07.2013
לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של H&O

תקציב הפרסום של‏‎ H&O ‎עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה‏‏ ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים‎‏ בישראל

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2013
לפני כולם

העסקה הושלמה: G גרופ הופכת לשותפה בענבר-מרחב-ניסן

משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2013
לפני כולם

G גרופ במו"מ מתקדם לרכישת מניות בענבר-מרחב-ניסן

במקביל מתקיימים מגעים בין ענבר-מרחב-ניסן לבין סוכנות הפרסום הבינלאומית יורו, אך אין סתירה בין שני המהלכים

ענת ביין לובוביץ' 30.12.2012
לפני כולם

ספי שקד במו"מ להיכנס כשותף בדרורי-שלומי

שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2011

גיל עד תקשורת יטפל בתקציב היח"צ של ג'ונסון אנד ג'ונסון

במסגרת הסכם ההתקשרות יטפל המשרד במותגי הקוסמטיקה, התינוקות, ההיגיינה הנשית, היגיינת הפה ותרופות ה-‏OTC‏‏ של החברה

שירות גלובס‏ 09.01.2011

מורן גרוס תוביל קמפיין לתכשיטי צבאן תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל

שירות גלובס 04.08.2010

קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI

התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור ; היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה

שירות גלובס 11.12.2008

   123   

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3