G Group מקימה סוכנות לאיתור וייצוג כוכבי אינטרנט

הסוכנות, שתיקרא POPi, תסייע לבלוגרים וכוכבי רשת להתחבר לערוצים מסחריים

קבוצת התקשורת G Group מקימה סוכנות לאיתור וייצוג כוכבי אינטרנט תחת השם POPi. הסוכנות, שקמה תחת משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית מקבוצת G Group, תאתר טאלנטים וכישרונות רשת ותעזור להם לפתח את היכולות שלהם ולחבר אותם לערוצים מסחריים ולפתח פורמטים רלוונטיים לכישוריהם.

בקבוצה מסבירים כי מדובר הן בכוכבי רשת ויראליים והן בבלוגרים משפיעים, כאלה שיודעים ליצור קשר בלתי אמצעי, כשהמטרה היא לחבר אותם למותגים ולחברות ובכך לפתח ולתעל את הכישרון לכדי אמצעי שיווקי.

קבוצת G Group נמצאת בבעלות איל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.

מיזם משותף עם חברת Gimalaya

את הסוכנות תנהל כנרת טוביהו, המנהלת כיום את מחלקת הסושיאל מדיה בגיל-עד תדמית, והמיזם פותח בשיתוף Gimalaya, חברת האינטראקטיב והדיגיטל של הקבוצה.

עוד מסבירים בקבוצה כי לכוכבים שצומחים ברשת אין את הקשרים, הידע והכלים לקדם את עצמם ולהפוך את יכולתם המיוחדת למקצוע.

לדברי גילי כהן, בעלים משותף בקבוצת G Group, "אנחנו מאמינים שהאנשים האלה הם הכוכבים האמיתיים, ואנו רוצים לעזור להם לתרגם את ההצלחה והנוכחות שלהם ברשת לכסף. זה יכול להיות למשל פיתוח פורמטים או פלטפורמות מסחר".

כדוגמה לפעילות מתוכננת עם כוכבי רשת, מסביר כהן כי התכנון הוא לפתח תוכנית טלוויזיה אינטרנטית בתחום האוכל לאחד הטאלנטים, או לקחת בלוגר מוביל דעה ומשפיע ולקבוע לו פינה בתוכנית טלוויזיה או טור בעיתון.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988