ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה

ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%

חן ענבר / צילום: איל יצהר
חן ענבר / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ענבר-מרחב וקבוצת הפרסום G גרופ מרחיבים את שיתוף-הפעולה ביניהם: ל"גלובס" נודע כי ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה בשליטת G גרופ ויחזיק בו 33% מכלל המניות.

במקביל, קבוצת G גרופ מגדילה את אחזקתה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%. המהלך התאפשר בעקבות פרישתו לפני מספר חודשים של רובי ניסן - מי שניהל את הקריאייטיב במשרד והחזיק ברבע מהמניות.

"להצטייד בכוחות דיגיטליים

ג'ימלאיה שימשה עד עתה כזרוע הדיגיטל של G גרופ ומותגה בעבר תחת השם G דיגיטל. החברה הוקמה ב-2010 על-ידי עומר נוי, שבא מתחום הפרסום המסורתי עם התמחות בדיגיטל. 3 שנים מאוחר יותר רכשה G גרופ 50% ממניות החברה והפכה אותה כאמור לזרוע הדיגיטלית שלה. היום נמנים עם לקוחותיה גופים כגון בנק הפועלים, רבוע כחול, מחלבות גד, אסתי לאודר, ארומה ועוד.

בתחילת 2013, כחלק מהניסיונות של משרד הפרסום ענבר-מרחב לגדול, מכר המשרד רבע ממניותיו לקבוצת G גרופ שבשליטת איל ויפית גרינברג, מתוך כוונה שהקשרים של הקבוצה יהפכו אותו לסוג של "מוריד גשם" למשרד.

הקשרים של משפחת גרינברג הביאו למשרד את תקציב H&O ואת תקציב סטימצקי, שנרכשה לפני מספר חודשים על-ידי המשפחה. שנה וחצי מאוחר יותר החליט ניסן לפרוש מהשותפות במשרד, מה שהותיר כמעט רבע מהמניות. בענבר-מרחב הביאו במקומו את איש הקריאייטיב בן סבר, אך לא הפכו אותו לשותף באותם סדרי גודל.

חן ענבר, מנכ"ל ושותף בענבר-מרחב G, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אנו מאמינים כי משרד פרסום המעוניין לתת שירות מושלם ללקוחותיו חייב להצטייד בכוחות דיגיטליים מהשורה הראשונה. במקום להגדיל את מחלקת הדיגיטל שלנו, בחרנו לרכוש מערכת מקצועית פעילה. הבחירה בג'ימלאיה היתה טבעית בשל היותה חלק מקבוצת G, שחברתנו מהווה כבר היום חלק ממנה, וכמובן היות וכבר כיום מטפלת ג'ימלאיה ביחד איתנו בחלק מפעילויות הדיגיטל של לקוחותינו".