MarketWatch

כתבות אחרונות

 

מנכ"ל ynet: "סקר TIM אינו אמין, רכבת הפתעות חודשית"; TNS: "הרייטינג של ynet תמיד יורד בחגים"

24 שעות לפני פרסום סקר TIM לחודש אוקטובר, מתפתחת מהומה בזירה המקומית ■ מנכ"ל ynet אבי בן-טל במכתב למנכ"לית TNS טלסקר: "איננו יכולים לעבור לסדר היום מבלי להתריע על חוסר האמינות של הסקרים שלכם, בצעו בדק-בית" ■ TNS: "יש 'ביטחון סטטיסטי' של 95% בתוצאות"

נועה פרג 10/11/2009

מדד מותגי הסלולר המדוברים: נוקיה הכי מדובר, iPhone הכי נחשק

עפ"י פאנל הנשים שזוהו כבעלות "דופק צרכני", המותג נוקיה הוא המדובר ביותר בגלל ידידותיות, אך ה-iPhone מעורר התלהבות ונתפס כ"דבר הבא" ■ המותג מוטורולה רשם את שיעור הדיבור החיובי הנמוך ביותר

מוריס כהונאי 28/10/2009

ארומה הוא מותג בתי-הקפה המדובר ביותר בישראל

במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%

מוריס כהונאי ואסף צוריאל 28/07/2009

מסתמן: מדידת הריטיינג באינטרנט תחל ללא וואלה ו-ynet

אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"

נועה פרג 01/07/2009

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

מוריס כהונאי 01/05/2009

רשתות חברתיות הפכו להיות מקור למידע על מועמדים למשרות בהיי-טק

מחקר שהתפרסם לאחרונה באתר MarketWatch מצא כי 40% מהמעסיקים בעולם השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות על מנת לאתר פרטים על מועמדים פוטנציאליים

צחי הופמן 23/02/2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12/02/2009

אתר nrg הודיע כי לא יחתום על התקנון למדידת הרייטינג באינטרנט

בניגוד לסיבות להתנגדות של ynet, שמסרב לחשוף כל נתון שהוא לגבי תפוצת העיתון או הכניסות לאתר - ההערכות הן כי הסיבות להתנגדות של nrg לחתום על התקנון נובעות משיקולים כספיים

נועה פרג 10/12/2008

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2