ההסכם שאליו הגיעו אתמול עובדי מגה, קבוצת אלון וההסתדרות לא מרגיע את 5,700 עובדי הרשת ■ הצדדים סיכמו על מספר המפוטרים ומספר הסניפים שייסגרו - אבל לא על תוכנית אסטרטגית סדורה שתוציא את מגה מהבוץ
הוועד מסרב להצעת ההנהלה למכור את כל תת-הרשת YOU, אך גם בקרב ועד העובדים מעריכים כי עובדים רבים יבחרו לפרוש מרצון ולקבל את התנאים הסוציאליים ■ אביגדור קפלן: "מגה לא תלך להקפאה"
(עדכון) - יו"ר ועד מגה: "ההנהלה פנתה אלינו לבדוק אופציה למכירת תת-הרשת YOU; יש גורמים שמנסים להפיל את מגה ולמכור אותה בשקל. אנחנו ועד אחראי, לא ניתן לחברה ליפול"
רשת השיווק מגה חותמת את הרבעון השלישי השנה עם ירידה של 7% במכירות שהסתכמו ב-1.49 מיליארד שקל ■ הרווח הגולמי הסתכם ברבעון ב-384.5 מיליון שקל שהיוו 25.66% מהמכירות
האם יצירת קבוצות קמעונאיות חזקות תכריע את הדואופול של קבוצות הקניונים עזריאלי ומליסרון, תוריד את שכר הדירה בקניונים ואת המחירים לצרכן? ■ וגם: האם רשת YOU בדרך לפספס את ההזדמנות שלה להשיב את אמון הצרכנים?
אילנית חיות ביטלה הצטרפות לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי של YOU וקיבלה אישור שהכרטיס בוטל. אז קיבלה ■ בפועל היא מצאה את עצמה נתונה ל"פיגוע" צרכני שנמשך חודשים ■ דוגמה נוספת לשירות הגרוע בישראל
יחס ההמרה לחברי המועדון המתמיד בכרטיס החדש שופר משמעותית כדי לקבל כרטיס טיסה חינם, אך עדיין תגהצו את הכרטיס במאות אלפי שקלים
חברת התעופה משיקה שני כרטיסים - "פליי קארד" ו"פליי קארד פרימיום" - שיאפשרו לצבור נקודות במועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על בכל שימוש
כך עולה מסקר שיזם מועדון אלדר פור יו מבית YOU של מגה וחברת השיווק אלדר ■ פתח תקווה דורגה במקום האחרון בסקר
משפחה המרכזת את קניותיה במועדון YOU יכולה לחסוך עד מאות שקלים בחודש ■ המועדון כולל את רשתות מגה, תחנות הדלק דור-אלון וחברת הסלולר יופון
כדי לשמר את אותה רמת רווחיות יהיה על מגה לרשום עלייה דרמטית במכירות הסניפים שיוסבו לפורמט החדש
ההכחשה של רמי לוי בדבר השמדת הבשר בסניף הרשת יצרה סדק ראשון באמון לו הוא זוכה מהציבור, והשמדת 460 ק"ג עוף ברשת YOU מעידה כי ציפיות הרשת למכירות לא התממשו ■ ואיך זה קשור לעובדה שהרשתות מפסידות על העוף?
משרד הבריאות ערך ביקורת בסניף רשת רמי לוי שיווק השקמה בנשר, וכן בסניף YOU של מגה ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה ■ במהלך הביקורת נמצאו מוצרי בשר אינם ראויים למאכל אדם שפג תוקפם ומשרד הבריאות הורה להשמידם
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
הירידה בצריכה יצרה לחץ גדול אצל הרשתות, ופסח הוא ההזדמנות לסגור פערים במיוחד על רקע ההערכות שהירידה רק תחריף אחרי החג ■ אבל האם המלחמה היא אמיתית או רק על המוצרים שנכללים בסקרי המחירים לפסח?
מנכ"ל רשת מגה מוטי קרן בתחזית לא אופטימית לשנה הקרובה: "השנה הזאת תהיה שנה קשה לכולם" ■ "יש לנו תדמית מחירים בעייתית וזה לא פשוט להילחם בה. לא ציפיתי לקבל פרגון, אבל בסוף הלקוח יחליט"