תכלית וקבוצת מייקל דייוויס מנפיקות היום את תעודות הסל "תכלית ליש"ט" ו"תכלית יורו"

תכלית שטרלינג תהיה הראשונה מסוגה שתיסחר בבורסה של תל-אביב, ותבטיח הצמדה מלאה לליש"ט * תכלית אירו תבטיח הצמדה מלאה לאירו * שתי התעודות דורגו על ידי מעלות בדירוג AA פלוס

חברת תכלית מטבעות, שבבעלותן המשותפת של חברת תכלית מקבוצת בנק דיסקונט וקבוצת מייקל דייוויס, תנפיק היום את שתי תעודות הסל, "תכלית ליש"ט" ו"תכלית יורו".

התעודה "תכלית שטרלינג", שתהיה הראשונה מסוגה שתיסחר בבורסה של תל-אביב, תבטיח למשקיעים הצמדה מלאה ללירה שטרלינג הבריטית, ו"תכלית אירו" תבטיח הצמדה מלאה למטבע האירו.

שתי תעודות הסל דורגו על ידי חברת מעלות בדירוג של AA פלוס. תכלית שטרלינג תישא ריבית ליבור שבועית על הליש"ט בניכוי 0.45% (כיום מדובר על ריבית שנתית בשיעור של כ-4.14%).

תכלית אירו תישא ריבית ליבור שבועית על האירו בניכוי 0.35% (כיום מדובר על ריבית שנתית בשיעור של כ-1.75%). בנוסף, שתי תעודות הסל תהייה ניתנות להמרה למטבע.

מנגנון עשיית שוק משוכלל, אותו מפעילה הקבוצה (כמו בכל תעודות הסל של תכלית) יבטיח מסחר שוטף במרווחי קניה ומכירה מצומצמים. ועוד עולה כי ביום ההנפקה תינתן הנחה לכל הרוכשים בשיעור של 0.30%.

נזכיר כי שיתוף הפעולה בין תכלית, וקבוצת מייקל דייוויס החל לפני כשנה כשהיקף הנכסים הכולל ב-3 תעודות הסל מגיע כיום לכ- 1.4 מיליארד שקל.

הפעילות של החברה מנוהלת במשותף על ידי איל סגל, מנכ"ל תכלית דיסקונט ודוד אללוף, מנכ"ל קבוצת מייקל דייוויס.