הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז ת"א אישרה בתנאים את התוכנית להפרדה דו-מפלסית בצומת הפיל (צומת הרחובות בני אפרים ומשה סנה) בצפון תל-אביב. רח' משה סנה ישוקע ויעבור מתחת לצומת מצפון לדרום, והרמזור יבוטל. בצומת קיימים כיום עומסי תנועה גדולים.
את התוכנית יזמה חברת נתיבי איילון, ותכליתה היא הפיכת רחוב משה סנה מכביש עורקי לכביש מהיר בין עירוני ורב-נתיבי.
תושבי שכונת המשתלה הסמוכה התארגנו למאבק נגד התוכנית. עיקר הטענות של התושבים הן שיישום התוכנית יעביר את פקק התנועה הקיים כיום בצומת הפיל אל הכניסה הדרומית של השכונה, ויגדיל את נפח התנועה, מכביש של 4 נתיבים כיום לכביש של 9 נתיבים, תוך גרימת מפגעים קשים של רעש ועשן.
הוועדה המחוזית דנה בהתנגדויות והחליטה לאשר את התוכנית, בכפוף לביצוע שינויים אשר ימזערו את המטרדים הסביבתיים הצפויים. בהחלטתה התייחסה הוועדה לסוגיית המיגון האקוסטי בהיבטיו השונים, לרבות גובה מתרסי הרעש, מועד ביצוע טיפול אקוסטי דירתי בבניינים הסמוכים לדרך, והנוהל על פיו יינתן הטיפול האקוסטי בדירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.