הבורסה תערוך את הכנס המיועד למשקיעים בינלאומיים בשבוע הבא בלונדון

הכנס הקודם, שהתקיים ב-7 ביולי, הופסק כזכור בעיצומו בשל הפיגועים בלונדון * בין משתתפי הכנס: נגיד בנק ישראל ומנכ"ל משרד האוצר

נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, ומנכ"ל משרד האוצר, ד"ר יוסי בכר, יהיו בין המשתתפים בכנס הרביעי של הבורסה למשקיעים בינלאומיים, Israel Opportunity 2005, ביום שלישי הבא בלונדון.

הכנס הקודם, שהתקיים ב-7 ביולי, הופסק כזכור בעיצומו בשל הפיגועים בלונדון. הבורסה עורכת מחדש את הכנס, כחלק מהמדיניות שלא לאפשר לטרור לפגוע בקשרים המתהדקים בין המשקיעים הבינלאומיים לבין שוק ההון הישראלי.

בכנס יופיעו גם מנכ"לי החברות הבורסאיות: אל על, אפריקה ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, החברה לישראל וקבוצת דלק. כמו כן, יוצג תחום תעודות הסל, על ידי כלל פיננסים בטוחה וקסם מוצרים פיננסיים.

רונית הראל בן-זאב, סמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, אמרה כי, "הכנס בלונדון הוא אירוע חשוב בפעילות הבורסה להידוק הקשר בין הבורסה ומנהלי חברות בורסאיות מובילות לבין המשקיעים הבינלאומיים".

"לפעילות המשקיעים הזרים בישראל השפעה רבה על הפעילות בבורסה בתל-אביב בפרט ועל שוק ההון בכלל. שיא כל הזמנים בהשקעות הזרות במניות בבורסה בתל-אביב, העומד על כ- 2 מיליארד דולר בתשעת החודשים של 2005, הוא ביטוי לראייה החיובית מאד של המשק הישראלי", הוסיפה הראל בן-זאב.