רשת האופנה מאוזנר, המונה 9 חנויות, יוצאת בקמפיין לחורף 2005-6 בכיכובה של השחקנית גילת אנקורי.
תקציב הפרסום, אותו מוביל גולן נהרדעא פרודקשן, יעמוד על מיליון שקל ויכלול קטלוג אשר יופץ ב-100 אלף עותקים, פוסטרים בחנויות, מודעות בעיתוני נשים ויחסי ציבור.
לאחר לבטים רבים, אומרים במאוזנר, הוחלט שלא לבחור לקמפיין החורף בדוגמנית צעירה "מן השורה", ולהיות חלק ממגמה עולמית, בה נבחרות שחקניות לא צעירות להוביל מסעות פרסום עולמיים.
מאוזנר פונה לנשים בגיל 35 ומעלה, נשות עסקים וקריירה, עצמאיות, דומיננטיות ומובילות חברתיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.