בירמן תעשיות עברה למרכז לוגיסטי של 100 אלף מ"ר בצומת גולני

רכשה את המרכז ממוטי מרדכי תמורת 2.3 מיליון דולר

קבוצת בירמן תעשיות השלימה בימים אלה את המעבר של המרכז הלוגיסטי של הקבוצה מאזור התעשייה בקרית ביאליק למתחם החדש בצומת גולני. בירמן רכשה את המתחם, הכולל 100 אלף מ"ר של מבני תעשייה ולוגיסטיקה, מאיש העסקים מוטי מרדכי, תמורת 2.3 מיליון דולר.

השטח הנרכש שימש בעבר את חברת מדף תעשיות. המתחם החדש של קבוצת בירמן תעשיות יכלול, מלבד מבני התעשייה של הקבוצה, גם מרכז לוגיסטי של מוצרי חשמל ופרזול, בשטח של 4,000 מ"ר. הקבוצה תשקיע בהקמת המרכז כמיליון דולר.

חברת הבת של בירמן תעשיות - בירמן עצים ופרזול, פתחה לאחרונה אולם תצוגה בשטח של 400 מ"ר בדיזיין סנטר (מול קניון איילון). החברה שילמה לקבוצת יצחקי דמי שכירות של 30 דולר למ"ר, בחוזה לשנתיים עם אופציה אחת לשנתיים נוספות. החברה השקיעה כמיליון שקל בהקמת אולם התצוגה החדש בדיזיין סנטר, שעוצב על-ידי המעצב פיני ויינברג.

בירמן עצים ופרזול שכרה בנוסף מחברת אליאנס 400 מ"ר בבניין לב הצומת (לשעבר בית SONY) בצ'ק פוסט בחיפה. החברה שכרה את השטח לצורך הקמת אולם התצוגה, בדמי שכירות של 11 דולר למ"ר כולל דמי ניהול, בחוזה לתקופה של שנה וחצי עם אופציה אחת של שנה וחצי.

קבוצת בירמן הינה חברה ציבורית הנמצאת בשליטת משפחת בירמן - האב בני והבנים מוטי, גיל וליאור. החברה מעסיקה 150 עובדים והיקף המכירות השנתי שלה נאמד ב-250 מיליון שקל.

שכרה לפי 20 דולר למ"ר בפולג

רשת חנויות המתנה יודקביץ מתרחבת, ופותחת בימים אלה סניף שני, המצטרף לסניף הקיים בחוצות המפרץ חיפה. הרשת שכרה לאחרונה מחברת רוגוזין, היזמית של מתחם פולג, חנות באזור התעשייה פולג, נתניה, בשטח של 350 מ"ר. הרשת תשלם 20 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-5 שנים עם אופציית הארכה ל-5 שנים נוספות. בכוונת הרשת לפתוח במהלך השנה הקרובה סניף שלישי באזור ראשון לציון.