חוזה בהיקף של 1.5 מיליון דולר לטסקום עם עיריית אטלנטה

החברה תבצע בדיקת תוכנה למערכת ERP של אורקל שמוטמעת בעיר

חברת בדיקות התוכנה טסקום הודיעה היום כי עיריית אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב שכרה את שירותיה על מנת לתת תמיכה ביישום והטמעה של ERP של חברת אורקל האמריקנית. עפ"י הערכות, חלקה של טסקום בפרויקט יסתכם בכ-1.5 מיליון דולר, כשהעלות הכוללת של הפרויקט נאמדת ב-22 מיליון דולר.

במסגרת הפרויקט תהיה טסקום אחראית לאספקת ביקורת אבטחת איכות וניתוח וניהול סיכונים רציף. כמו כן תבצע טסקום אימות ותיקוף (Validation) של התהליכים העסקיים הקריטיים ותספק תמיכה למשרד המבקר של עיריית אטלנטה לגבי היכולות הנדרשות לבצע ביקורת של מערכת ה-ERP ויישומיה השונים.

גולן אברהם, מנהל פעילות התוכנה לארגונים גלובליים בטסקום, ציין כי המתודולוגיה של החברה מתמקדת בזיהוי הנקודות הקריטיות של הלקוח ואימות היכולות לעבור לאינטגרציה מלאה לפני שהמערכת יוצאת לאוויר.

טסקום עצמה נסחרת בת"א ובבורסת ה-AIM בלונדון. פעילות החברה מתבצעת בשלושה אזורים מרכזיים: צפון אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. בקבוצה מועסקים כיום מעלה מ-600 עובדים, מתוכם כ-350 בארץ. החברה מתמחה ביישום פתרונות הבטחת איכות, ניהול סיכונים, בקרת פרויקטי IT והתייעלות תפעולית ליחידות IT בארגונים. טסקום נסחרת כיום לפי שווי של כ-111 מיליון שקל ומנוהלת בידי עופר אלבק, בעל השליטה בחברה. *