דיירי סי-אנד-סאן לביהמ"ש: לא להקמת אולם שמחות במתחם

"הפרויקט הוקם אמנם כמלון דירות, אך משמש כמגורי קבע ולכן אין לכלול בו אולם שיפריע למנוחה ויפגע ביוקרת הפרויקט"

אחרי שהתחייבו להחזיר את חוף הים לקדמותו, תושבי סי אנד סאן בת"א רוצים קצת שקט ולמנוע הקמת אולם שמחות בשטח הפרויקט. הדיירים הגישו לבימ"ש השלום בקשה בנושא נגד קמאו 2005, השוכרת 700 מ"ר בפרויקט ונגד בעלת השטח, מי.אל.סאן נכסים.

באמצעות עו"ד רון גזית, טוענים הדיירים כי הפרויקט הוקם אמנם כמלון דירות, אך הוא משמש בסופו של דבר כמגורי קבע למרבית תושביו, ולכן אין לכלול בתוכו גם אולם שמחות, שיפריע את מנוחתם ויפגע ביוקרתו של הפרויקט.

לטענת תושבי הפרויקט, במהלך מארס 2005 מכרה החברה הקבלנית אביב למי.אל.סאן את השטח מתוך כוונה להקים בפרויקט בית קולנוע. בסמוך לרכישת הזכויות בנכס, פנתה מי אל סאן אל חברת הניהול ואל ועד הבית בהצעות שונות לגבי מיזמים שונים, בין השאר הקמת מועדון אקסקלוסיבי ואולם כנסים, אך הצעה זו נגנזה.

כאשר נודע לדיירים על הכוונה להקים אולם שמחות, הם כינסו אסיפה בסוף אוגוסט 2005, ובה הביעו את מורת רוחם.

לטענת הדיירים, למרות התנגדותם המפורשת ובניגוד לתב"ע החלו היזמים להקים את אולם השמחות.

לפני חודש הטיל המגשר, סגן ראש עיריית תל אביב, פאר ויסנר, על תושבי סי אנד סאן ועל הקבלן אביב להשיב לקדמותו את חוף הים בקרבתו נבנה הפרויקט.

הדיירים התחייבו להרוס גדרות ומרפסות ולהכשיר את השטח למעבר חופשי לכלל הציבור. החלטה זו בעקבות תביעה של אדם טבע ודין שטענה שהפרויקט נבנה בתחום ה-100 מטרים האסורים לבנייה, ובעקבות מאבק משפטי שארך מספר שנים.