פריגו מרחיבה את סל מוצריה בתחום ה-OTC: השיקה את המותג "אגיסטנה"

המהלך הינו חלק מהרחבת המותג אגיסטן * מהחברה נמסר כי היא השקיעה עד כה כ-10 מיליון שקל בהרחבת המותג לצד מהלכים שיווקים בתחום מוצרי ה-OTC שהסתכמו בכ-25 מיליון שקל

חברת הפרמצבטיקה פריגו ממשיכה לחזק את מעמדה בתחום מוצרי הבריאות והתרופות ללא מרשם ( ה-OTC) והודיעה היום על הרחבת המותג "אגיסטן" - סדרת שטיפות אינטימיות לנשים.

פריגו ציינה כי בשנת 2005 השקיעה כ-10 מיליון שקל בהרחבת המותג, לצד מהלכים אסטרטגיים ושיווקים שערכה החברה בתחום מוצרי ה-OTC בשנת 2005, שהסתכמו בכ-25 מיליון שקל.

בחזית המהלכים בשנת 2005 היה הפיכת "אגיסטן V", לטיפול בפטרייה וגינאלית, מתרופת מרשם לתרופת OTC, ללא מרשם רופא.

עוד עולה כי בשנה החולפת השיקה החברה שלושה תכשירים מסדרת אגיסטן- ללא מרשם רופא: אגיסטן בייבי, אגיסטן קרם ואגיסטן אלוורה.