דרבי על הכביש

שחקני הפועל ת"א בכדורגל נוסעים במכוניות הונדה, נותנת החסות של מכבי חיפה. האם מדובר בסוג של דרבי? * אל תתבלבלו: רמי שביט, החבר החדש בנשיאות איגוד לשכות המסחר - אינו מנכ"ל המשביר לצרכן, אלא רמי שביט אחר * וגם: שימו לב מה תוכלו לעשות עם הכסף הקטן שנשאר מהטיול בחו"ל

* שביט מבלבל

עשרות מחבריו של רמי שביט, המנכ"ל והבעלים של רשת המשביר החדש לצרכן, התקשרו לברך אותו על היבחרו לאחד מ-11 חברי נשיאות איגוד לשכות המסחר. "הצבעתי בשבילך", "בזכותי נבחרת", "אני שמח שרצת לבחירות והצלחת" - אלה רק חלק מהדברים שאמרו לו החברים.

אבל שביט, מתברר, בכלל לא התמודד על התפקיד. כדי להתחקות אחר מקור הטעות הוא ערך תחקיר קצר. כך התברר לו שמי שנבחר כחבר בנשיאות האיגוד הוא אדם אחר שנושא גם הוא את השם רמי שביט, ומשמש כמנכ"ל נייצ'רס סנשיין פרודקטס. אמנם המברכים טעו הפעם בכתובת, אך מי שמכיר את שביט יודע שהטלפונים הללו נתנו לו רעיון לעתיד.

* תאומים ושחר סוגרים עסקה

עשרה שחקנים ושני מאמנים מהפועל ת"א בכדורגל (האדומה) נוסעים מאתמול במכוניות הונדה, נותנת החסות של מכבי חיפה (הירוקה). עם השלמת עסקת המכירה, אמר נשיא יבואנית הונדה לישראל, יעקב שחר, שמדובר בסוג של דרבי. בכל מקרה, נראה שהג'ינגל של גלגל"צ - "הכביש הוא לא מקום למלחמות ומאבקים" - תופס גם כאן.

קבוצת הפועל ת"א נמצאת בבעלות משה תאומים, ושחר אומר שלמרות התחרות במגרש, הם דווקא מאד מיודדים. "עובדה, חלק מתקציבי הפרסום של קבוצת מאיר מטופלים בגיתם-BBDO שבבעלות תאומים", אמר. אגב, גם כל השחקנים והמאמנים במכבי חיפה נוהגים בהונדה.

* אל-על וישראייר מתרימים

נוסעי אל-על שימו לב: אם נשאר לכם כסף קטן מהטיול בפריז, בלונדון או בכל מקום אחר שממנו שבתם, תוכלו לתרום אותו במהלך הטיסה הביתה. במסגרת מבצע התרמה משותף לחברת התעופה ולבנק הפועלים, מחלקים הדיילים לנוסעים מעטפה ובה איגרת המבקשת לתרום לעמותות אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים) ועל"ה (עמותה לקידום סטודנטים עיוורים ודיסלקטים). הכספים יומרו לשקלים באמצעות בנק הפועלים.

גם צוותי האוויר של חברת התעופה ישראייר יתרימו את הנוסעים, במסגרת שיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן, בפרויקט שנקרא "הקש בדלת בשחקים". ההתרמה מתבצעת במהלך אוקטובר, באמצעות מעטפות מיוחדות שהנפיקה האגודה למטרה זו.