נכסים ובנין רכשה מקרקעין בפלורידה עליו צפוי לקום פרויקט בהיקף 57 מיליון דולר

החברה רכשה 75% מהזכויות בחברת Station Square Clearwater Condo, שתרכוש את המקרקעין

נכסים ובנין מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר דיווחה היום כי התקשרה ביום שלישי האחרון באמצעות PBC USA Investments Inc, חברת בת בבעלותה המלאה, עם חברות אמריקאיות ובעלי הזכויות בהן, בהסכם לרכישת 75% מהזכויות ב-Station Square Clearwater Condo, LLC, חברה הרשומה בפלורידה.

הזכויות הנרכשות הינן זכויות מסוג A המקנות למחזיק בהן זכות הצבעה וזכות לקבלת רווחים בשונה מזכויות מסוג B המקנות למחזיק בהן תשלומים בהתקיים תנאים מסוימים. בין בעלי הזכויות קיים הסכם המסדיר את מערכת היחסים ביניהם כבעלי הזכויות בחברה.

עם ביצוע רכישת הזכויות תשלים SSCC את רכישת הזכויות במקרקעין בטמפה, פלורידה עליהם מתוכנן פרויקט לבניית 126 יחידות דיור, על שטח בהיקף 10,000 רגל מרובע מסחרי וכן שטחי שירות, תמורת 4.5 מיליון דולר וסכומים נוספים של עד 2.7 מיליון דולר ככל שמכירת יחידות בפרוייקט תעלה על המוסכם בין הצדדים.

כמו כן התחייבה SSCC כלפי הרשות המקומית על-פי הסכם פיתוח להתחיל בביצוע בניית הפרויקט לא יאוחר ממחצית פברואר 2006.

עלות הפרויקט מוערכת בכ-57 מיליון דולר ותמומן 15% כהון עצמי של SSCC, שיוזרם על ידי בעלי הזכויות ביחס של 75% PBC USA (בתשלום מיידי של כ-4.1 מיליון דולר וסכום נוסף של כ-2.3 מיליון דולרבעת העמדת מימון לפרוייקט) ו-25% ע"י החברות האמריקאיות.

יתרת 85% ימומנו על ידי מוסד בנקאי, בתנאים כפי שיסוכמו עם הגורם המממן. המימון הבנקאי שיינתן ל-SSCC, יהיה ללא זכות חזרה ל-Non Recourse) PBC USA) ויובטח בשעבוד שיוטל על המקרקעין, וכן בערבויות אישיות של בעלי הזכויות בחברות האמריקאיות השותפות האחרות ב-SSCC.