הסכם של 1.2 מיליון דולר לרובוגרופ לאספקת מערכות לימוד מרחוק בחו"ל

לצד שתי המערכות המובילות שלה, היא תספק גם תכנים ללימודי טכנולוגיה ותעשייה ומעבדות ללימוד CIM

רובוגרופ דיווחה הבוקר לבורסה, כי חתמה על הסכם לאספקת מערכות לימוד מרחוק (E-LEARNING) ומעבדות טכנולוגיה לרשת מוסדות הדרכה בחו"ל בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר. החברה לא מסרה פרטים על האיזורים בה פועלת הרוכשת.

החברה הישראלית תספק חלק מקו המוצרים שלה בהסכם שיכלול את רכישת מערכת ה-TRAINNET, מערכת LEARNMATE, תכנים לימודיים ומעבדות טכנולוגיה.

TRAINNET היא מערכת סינכרונית המיועדת להעברת שעורים אינטראקטיביים חיים לאזורים נרחבים, באמצעות תקשורת אינטרנט או לווין. המערכת מאפשרת העברת שיעורים לתלמידים גם באזורים מרוחקים ובלתי מפותחים. בחברה מסבירים, כי מערכת זו מאפשרת למידה מרחוק תוך שימוש בכלים זהים לאלו הקיימים בכיתה רגילה, שבה המורה והתלמידים רואים ושומעים זה את זה, כותבים על הלוח, רואים שקפים, באופן שמאפשר העברת שעורים על ידי מיטב המורים לאוכלוסיית תלמידים רחבה.

ה-LEARNMATE משלבת מערכת ניהול (LCMS) ותכני למידה בנושאים מגוונים ומיועדת ללימוד מרחוק, כשכל תלמיד לומד בזמן הנוח לו - בקצב וברמה המתאימים לו. למורים יש מעקב ופיקוח מלא על הישגי התלמידים וקצב התקדמותם בחומר הנלמד. מערכת זו מאפשרת פיתוח, ניהול והעברת תכנים וקורסים בכל תחום שהוא.

התכנים הלימודיים שתספק רובוגרופ בהסכם החדש, הינם בבתחום טכנולוגיות ייצור ממוחשבות בתעשייה, כולל מגוון רחב של תוכנות סימולציה, שהינן חלק מתהליך הלימוד הוירטואלי. היא אף תעמיד לרשות הרוכשים מעבדות טכנולוגיה להדרכת מערכות ייצור ממוחשבות (CIM), המאפשרת למורים ולתלמידים לתרגל ולתפעל קווי ייצור ואוטומציה תעשייתית, במגוון תהליכים רחב.

אספקת המוצרים על פי ההסכם צפויה להתבצע במהלך 2005-2006.