הספר היקר של וורן באפט

כמה שילמה הוצאת הספרים רנדום האוס עבור פרסום הביוגרפיה של המיליארדר וורן באפט * באיזו תחרות זכתה נבחרת הטריאתלון של עובדי רד תקשורת מחשבים * וכמה מלגות תעניק השנה האגודה למען החייל

הביוגרפיה היקרה של וורן באפט

* בנטאם דל, חטיבה של הוצאת הספרים רנדום האוס, זכתה בזכויות לפרסם את הביוגרפיה הרשמית של המיליארדר וורן באפט. שווי העסקה מוערך בסכום האגדי 7 מיליון דולר, וככל הנראה מדובר באחת המקדמות הגדולות ביותר ששולמו עבור זכויות לספר. ההסכם נחתם עם הסופרת אליס שרודר, אנליסטית מוול-סטריט, שהצליחה להשיג את שיתוף הפעולה של באפט. הספר עתיד להיקרא "כדור השלג: איך וורן באפט אסף חברים, חוכמה ועושר".

בנטאם דל מסרה כי זו הפעם הראשונה שבה באפט יהיה מעורב בעבודה על הספר, "לאחר שנים בהן דחה הצעות מעורכים, סופרים ומו"לים לכתוב את זיכרונותיו או להוציא ספר משלו".

המגזין "פורבס" הציב את באפט, 75, במקום השני בדירוג האנשים העשירים בעולם, אחרי ביל גייטס. מספר ספרים רבי מכר כבר ניסו בעבר להסביר כיצד צבר באפט את הונו, שמוערך ב-40 מיליארד דולר.

הצד הספורטיבי של רד תקשורת

* רד תקשורת מחשבים הקימה נבחרת טריאתלון, המורכבת מעובדי החברה. בימים אלה נמצאים חמישה מחברי הנבחרת בתקופת אימונים לקראת אליפות ישראל, שתתקיים בעוד חודשיים. במשך השנה משתתפת הנבחרת בתחרויות ברחבי הארץ. בשבוע שעבר זכה אלון רונן, אחד מחברי הנבחרת, במקום השני בתחרות טריאתלון חוף הכרמל, מבין כ-1,000 מתחרים. החמישייה הפותחת של רד, אשר תיקח חלק באליפות ישראל, מורכבת מאלון רונן, טל רובינשטיין, אודי קלסדי, נועם ויינונפלד ואבי קדוש.

המלגות של האגודה למען החייל

* האגודה למען החייל תעניק בשנת הלימודים הקרובה 1,200 מלגות בהיקף של 5 מיליון דולר לחיילים משוחררים הפונים ללימודים. המלגות ניתנות במסגרת קרנות "IMPACT" ו"הישג" של האגודה.

יו"ר האגודה למען החייל, האלוף (מיל.) יצחק איתן, מסר כי כל מלגה היא בהיקף של 16 אלף שקל בשנה. בתמורה מתחייב מקבל המלגה לתרום 130 שעות התנדבות בשנה למען הקהילה, למשך כל תקופת הלימודים, וכן לשמור על קשר עם התורם בחו"ל המממן את מלגתו.