כלל פיננסים בטוחה מנבאים: אורמת תציג תוצאות שיא ברבעון השלישי

הותירו המלצתם על "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 32 שקלים למניה, הגבוה בכ-5.6% ממחירה הנוכחי בשוק

בכלל פיננסים בטוחה מפרסמים עדכון בנוגע לחברת אורמת לקראת דו"חותיה הרבעוניים, שיפורסמו בסוף שבוע הבא. בבית ההשקעות צופים תוצאות שיא ומותירים את המלצתם לחברה על "תשואת יתר", במחיר יעד של 32 שקלים למניה, הגבוה בכ-5.6% ממחירה הנוכחי בשוק.

להערכת האנליסט, יובל בן זאב, אורמת צפויה לדווח, כאמור, על תוצאות חזקות, עם רווח נקי של 10.7 מיליון דולר לאורמת טכנולוגיות (לאורמת תעשיות - 11 מיליון דולר), המרכזת את פעילות החברה בתחום הגיאותרמי.

הסביבות העיקריות לתוצאות הטובות הן שילוב של הכנסות גבוהות ממגזר החשמל (בזכות תחינות הכח בקליפורניה ובהוואי) וכן, מתרומה גבוהה של מגזר המוצרים.

לדברי בן זאב, סביבתה העסקית של אורמת היא חיובית ביותר. עונת ההוריקנים האחרונה בדרום ארה"ב מדגישה את החשיבות של אנהרגיה חליפית, הן בהיבט האקולוגי והן בהיבט של פיזור מקורות אנרגיה. השפעה חיובית זו צפויה לבוא לידי ביטוי בתמיכה רגולטורית ובביקוש מצד חברות חשמל, בעיקר בארה"ב.

האנליסט מציין כי החברה הגישה מספר הצעות, במסגרת מכרזים של חברות חשמל בנוואדה ובקליפורניה, ולהערכתו היא תזכה בחוזה חשמל נוסף בנוואדה עד סוף השנה, ובתחילת 2006 גם בקליפורניה.

עוד מעריך בן זאב, כי יישום מוצלח של פרוייקטי החברה בתחום החום השיורי צפוי להביא למימוש פוטנציאל נוסף בתחום במהלך השנה הקרובה. תחום זה, הוא אומר, מהווה מנוע צמיחה חשוב לאורמת.

לבסוף אומר בן זאב כי הבשורות על ההתקדמות של פרוייקט הענק בלונג-לייק הן הבשורות החיוביות ביותר שניתן להביא מפרוייקט בהיקף 3.5 מיליארד דולר. לדבריו, זהו היעד המרכזי של החברה לשנתיים הקרובות, ונראה כי היא תעמוד בו בהצלחה.