נמשך גל הפרישות בענף הפרסום: אליעד רגב פורש מאלייקים-רגב

היה שותף להקמת המשרד בשנת 2000 יחד עם דני אלייקים ודן הרמן * זהו איש הפרסום השלישי שפורש השבוע מהענף

נמשך גל הפרישות של בכירים במשרדי פרסום: ל"גלובס" נודע, כי אליעד רגב, שותף במשרד הפרסום אלייקים-רגב, פורש מהמשרד לאחר חמש וחצי שנים של פעילות.

רגב היה שותף להקמת המשרד בשנת 2000 ביחד עם דני אלייקים וד"ר דן הרמן, אך שמו צורף לשם המשרד רק שנתיים אחר כך.

קודם לשותפות במשרד היה רגב מנהל הקופירייטינג והטלוויזיה ב"דחף אחד".

כקופירייטר, תסריטאי וכמנהל קריאיטיב היה שותף להובלת קמפיינים רבים, ביניהם לקוקה קולה, ספרייט, אגד, טרה, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, דיסקונט, סוזוקי, טונה סטארקיסט, מחשבי DELL, קמפיין הבחירות של המפד"ל ב-1996, של מפלגת העבודה ב-1999 ועוד.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עמד היקף הפרסום של אלייקים רגב בשנת 2003 על כ-5 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2004 גדלו ההיקפים לכ-6.7 מיליון דולר במחירי מחירון ומתחילת 2005 הגיעו היקפי הפרסום של המשרד ל-7.2 מיליון דולר. עם לקוחותיו נמנים אגד אישי, גיבור סברינה, רשת מכללות אורט, ג'רוזלם פוסט, איל מקיאג ועוד.

אליעד רגב אישר את הידיעה ואמר: "לאחרונה לקחתי חופשה ארוכה מהמשרד, ואת התקופה הזאת, לראשונה מזה הרבה הזמן, הקדשתי לעצמי. אני נמצא עכשיו במחצית חיי, ובמחצית כמו במחצית, מרעננים את הכוחות ומחליפים מגרשים, פעולות שהרגשתי שגם אני צריך לעשות. אני יוצא לדרך חדשה. אני משאיר מאחוריי את מה שהיה בשנים האחרונות לא רק מפעל חיי, אלא היווה כמעט את כל חיי.כשאמצא ואחליט מהו הדבר הגדול הבא בשבילי, אשמח להסתער עליו".

כזכור, זהו איש הפרסום השלישי שפורש השבוע מהענף. קדמו לו רענן סעד מפוגל-אוגלבי ויגאל וידר מוידר-סיגאווי.