ועדת רביבי ביטלה שני מינויים שביצע שר התיירות לשעבר, בני אלון

הוועדה: הדירקטורים הסתירו מידע בנוגע לזיקתם הפוליטית למפלגת האיחוד הלאומי ולשר אלון

ועדת רביבי ביטלה שני מינויים שביצע שר התיירות לשעבר, בני אלון (האיחוד הלאומי) בחברה לפיתוח חוף אילת. כך נודע ל"גלובס".

מדובר במינוי שני דירקטורים, דורית הופר ויוסף סגל. החלטת הוועדה לפסילתם של הדירקטורים היא על רקע הסתרת מידע באשר לזיקתם הפוליטית של שני הדירקטורים למפלגת האיחוד הלאומי ולשר אלון. יו"ר ועדת המינויים, השופט יצחק רביבי, הורה להביא את פרטי הפרשה לידיעתו של היועץ המשפטי לממשלה.

בשאלון שמילאו לצורך מינויים כדירקטורים בחברה לפיתוח חוף אילת, לא פירטו הופר וסגל את זיקתם למפלגת האיחוד הלאומי. הדירקטורית הופר לא ציינה כי נכללה במקום ה-32 ברשימת האיחוד הלאומי בבחירות לכנסת ה-16 והדירקטור סגל לא ציין כי שימש כרכז פורום האקדמאים במולדת, מפלגתו של שר התיירות לשעבר.

רביבי ציין, כי מסירת מידע בלתי שלם עשויה, כשלעצמה, להצדיק פסילת מועמדות. כשמדובר על השמטת מידע בנושא זיקה פוליטית לשר משרי הממשלה, מדובר בהשמטת מידע מהותי לפעילות הוועדה.

מנכ"לית החברה לפיתוח חוף אילת, דקלה מור, טענה בעבר כי השר אלון ביקש להדיח אותה מתפקידה ובין היתר מינה את הדירקטור סגל כדי שיפעל לסיים את עבודתה בחברה. מור, באמצעות עוה"ד אורי קידר, טענה כי השר אלון סירב לאשר את מינויה, אך פעל למנות דירקטורים מטעמו. מור מנהלת הליך משפטי בבית הדין לעבודה, בו היא מבקשת למנוע את פיטוריה.