חברה בת של ממן רכשה את ארכיב ירושלים ב-2 מיליון דולר

ארכיב ירושלים ממישור אדומים, מספקת שירותי גניזה וארכיבאות באזור ירושלים ומתמקדת במתן שירותים למשרדי ממשלה

חברת ממן מסופי מטען וניטול מדווחת (יום א') על השלמת רכישה שביצעה החברה הבת שלה, ארכיב 2000, את מלוא האחזקות בחברת ארכיב ירושלים, בהיקף כספי כולל של כ-2 מליון דולר.

ארכיב 2000 עוסקת במתן שירותי גניזה וארכיבאות. ארכיב ירושלים ממישור אדומים, מספקת שירותי גניזה וארכיבאות באזור ירושלים ומתמקדת במתן שירותים למשרדי ממשלה. החברה פועלת מעל 10 שנים בניהולה של עירית פיליפוביץ', הנמנית על הבעלים היוצאים של החברה. פיליפוביץ' תמשיך לנהל את החברה גם בעתיד תחת בעלות ממן. המהלך אושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.

אלי דלאל, מנכ"ל ממן מציין,"רכישת ארכיב ירושלים תאפשר לחברת הבת של ממן, ארכיב 2000, לחזק את פעילותה בסקטור המוסדי-ממשלתי, להתמקצע בתחומי פעילות נוספים לרבות תחום הסריקה, ולתת שירותים רחבים יותר ללקוחות הקיימים וללקוחות העתידיים, שיתווספו עם השלמת העסקה. דלאל מוסיף שהעסקה צפויה להגדיל את רווחיות החברה, עם הכניסה לתחומי פעילות חדשים".

חברת ארכיב 2000 היא מהחברות הבולטות בישראל בתחום הארכיבאות. היא מתמחה, כאמור, במתן פתרונות ארכיבאות ואחסון מגוונים, המותאמים ללקוחות יחודיים, פתרונות אלה מתאפשרים בזכות מערכות המידע המתקדמות ושיטות התפעול הגמישות אותן מנהלת החברה. החברה מעניקה שירותים, בין השאר, לבתי חולים, חברות ביטוח, מערכות בנקאיות, משרדי עו"ד, רו"ח ועוד.