ביהמ"ש אישר: כונס מטעם היי-סיין יפעיל את רהיטי צ.ח.ר

עפ"י ההסדר, היי-סיין תרכוש את חובה של צ.ח.ר לבנק הפועלים תמורת 1.35 מיליון שקל

בית המשפט המחוזי בת"א אישר את ההסדר בין בנק הפועלים , רהיטי צ.ח.ר וחברת היי-סיין.

על-פי ההסדר בין הצדדים, ועל-מנת לאפשר את פעילותה של רהיטי צ.ח.ר תרכוש היי-סיין את חובה של החברה לבנק הפועלים, את זכויות הבנק באגרת החוב, בו שיעבדה החברה לטובתו את נכסיה, כולל שיעבוד על דירת המגורים של בעלי מניותיה בראש פינה ובא כוחה של היי-סיין עו"ד אהוד פורת יחליף את כונס הנכסים הזמני, אריה חגי.

בהסכם שנחתם על-ידי בעל השליטה, דניאל חורי נקבע, שילמה היי-סיין לבנק 1.35 מיליון שקל, כאשר 1.15 מיליון שקל ישמשו לפירעון יתרת החוב בחשבונה של החברה בבנק והחשבון בבנק ייסגר.

רהיטי צ.ח.ר נוסדה ביוני 2002 ועיקר עיסוקה במפעלה באיזור התעשייה צ.ח.ר בראש פינה, בייצור ריהוט משרדי. ועיקר פעילותה העסקית מתמקדת בלקוח אסטרטגי בודד, הוא משרד הביטחון. בעל מניותיה של החברה הוא אשר אוריאל.

באוקטובר השנה הגישה החברה בקשה למתן צו הקפאת הליכים לבית המשפט המחוזי בנצרת ובאותו עת הגיש בנק הפועלים בקשה למנות לה כונס נכסים זמני.

סכום התמורה שתשלם היי סיין הוא 1.35 מיליון שקל, סכום שכאמור שולם כבר. היי-סיין היא חברת שילוט עליה הוטלה משימה לשנות את שלטי קלאבמרקט לסופרמרקט והיא זו ששינתה את שלטי הפרסום של בזק . (תיק פש"ר 1963/05).