תמי 4 מתמקדת בשוק הרוסי בישראל ובחו"ל

חברת תמי 4 יוצאת בקמפיין החדרה של מכשירי "תמי בר פמלי" ברוסיה. החברה, המשווקת מתקנים בכ-15 מדינות, נכנסת לראשונה לשוק הרוסי ומנצלת את התקופה שלקראת הכריסמס וראש השנה האזרחי, לשיווק מהדורה מוגבלת של מכשירי "תמי בר פמלי" בצבע אדום עם הטבעה של עץ אשוח על דופן המכשיר. המכשירים ישווקו באמצעות חברה המתמחה בשוק המתנות לכריסמס והיקף המכירות הצפוי הוא של כ-2.5 מיליון שקל.

החל ב-10 בדצמבר תעלה תמי 4 קמפיין, באמצעות משרד הפרסום המגזרי טריו, המיועד לשוק הרוסי וכן לציבור דוברי הרוסית בישראל. הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, יועלה בעיתונות ובערוצי טלויזיה ברוסית - ערוץ 9, RTVi ו-NTV-MIR, השניים האחרונים נקלטים גם ברוסיה. השבוע עלה קמפיין מקביל של החברה בעברית, בהשקעה של 800 אלף דולר, על ידי משרד אדלר-חומסקי-ורשבסקי.

דרור מורד, סמנכ"ל השיווק של תמי 4 אומר כי בשנה האחרונה החלה החברה בפעילות נפרדת, ממוקדת במגזר דוברי הרוסית בישראל. ההחלטה התקבלה כשהתברר כי לצרכנים יוצאי חבר העמים דרישות שונות מאלו של הצרכנים הישראליים. "באופן כללי, לקוחות המגזר הרוסי נכנסים הרבה יותר לפרטי- פרטים ונתונים טכניים על תכונות המוצר, ו'מפרקים אותו לגורמים', ויש צורך במערך שיודע לענות ולתקשר איתם באותה רמה".

תמי 4 תסיים את השנה במחזור מכירות שעולה על 120 מיליון שקל, מתוכם כ- 15% בפעילות בשווקים בחו"ל. "