זה רק ספורט

איש העסקים אודי אנג'ל מזיע בטריאתלון שארגנה חברת קרדיט סוויס באילת * עובדי משרד עוה"ד שנער-ויסברגר ושות' יוצאים לטיול ג'יפים וסנפלינג בדרום * והשופט יהושע גרוס מבית המשפט המחוזי בת"א מוכתר כ"שופט הכי חייכן באולם"

אודי אנג'ל מזיע

* כל אחד רוצה להיות זמר? במקרה של אליל הרוק אודי אנג'ל, שהוציא לאחרונה דיסק, התשובה חיובית. אנג'ל, איש עסקים מוערך, מונה לאחרונה ליו"ר חבר הנאמנים של המרכז האקדמי רופין, מה שלא מונע ממנו לרוץ, לשחות ולרכב על אופניים או בקיצור לעשות טריאתלון. אנג'ל השתתף בסוף השבוע האחרון בתחרות שארגנה קרדיט סוויס באילת והגיע לתוצאה המרשימה של שעה, 33 דקות ו-23 שניות במסלול הספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ על אופניים ועוד 5 ק"מ של ריצה). יום טוב סמיה, אלוף פיקוד הדרום לשעבר, עשה את המסלול בשעה ו-52 דקות. היה גם מסלול אולימפי (שזה כמו הספרינט - אבל כפול באורך) שבו השתתפו רוני בירם, מנכ"ל אקסלנס נשואה וז'נט איגרא (אשתו של יואב, הבעלים של הרודס). בירם רשם תוצאה של שעתיים ו-44 דקות, ואיגרא סיימה את המסלול המפרך דקה אחריו. (גלית עציון)

עו"ד טיול

* משרד עורכי הדין שנער, ויסברגר ושות', שבו צוות של כ-20 עובדים, יצא בשבוע שעבר לטיול גיבוש בן יומיים בדרום הארץ. הטיול כלל ביקור וסנפלינג במערות לוזית וזחילות במחילות מערת חירבת זכרי שבעמק האלה, טיול ג'יפים בנחל צין (עודף התלהבות הביא לשבירת ציריה באחד הרכבים. יש מצב שהם עובדים על תביעה?) עד המכתש הקטן, כולל סיורי מצוקים ותצפיות, טבילה במעיין עין עקב, ומסע בעקבות נמרים בעין זיק (הסירו דאגה מליבכם - אף עורך דין לא נטרף). בסוף היום המייגע, זכו החבר'ה לפינוק במעיינות המים התרמו-מינרליים באתר הספא נאות מדבר. (נועם שרביט)

כבודו מריץ דאחקות

* סגן נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, השופט יהושע גרוס, קיבל תעודת הוקרה מיוחדת במינה ממכללת שערי משפט בהוד השרון, שהכתירה אותו כ"שופט הכי חייכן באולם". גרוס ידוע בנועם הליכותיו, והוא נוהג לתבל את דבריו בהומור ובחיוך, גם כשמדובר בדיונים משפטיים רציניים. את התעודה העניקו לו מנכ"ל המכללה, עו"ד יצחק לקס, והנשיא, פרופ' אהרון נמדר, במסגרת הרצאה שנשא בפני סטודנטים, בנושא "דמות עורך הדין בספרות". גרוס סקר בהרצאתו את דמות עורך הדין מימי המקרא ועד ימינו. גרוס התגלה לא רק כחייכן, אלא גם כקומיקאי. כשראה שזמנו אוזל, ציין באוזני הסטודנטים שעו"ד הטוען באולמו ללא הפסק ומאריך בדבריו שלא לצורך, הינו "אורך דין". עוד סיפר, כי לפני שנים רבות הופיע בפניו זוג, כאשר הבעל התרגז על האישה והשליך עליה חלון. לדבריו, מדובר ב"עבירה שיש עימה חלון". עדי אשכנזי, מאחורייך. (נועם שרביט)