חברות השירות הגדולות יחויבו להעמיד לרשות הצרכנים עד ערב פסח קו לשיחות חינם לדיווח על ליקויים ותקלות. כך נקבע בתיקון חוק הגנת הצרכן שהתקבל אתמול (ג'), ויזם יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ (ליכוד).
החוק, שייכנס לתוקף בראשית אפריל, יחול על בזק , חברת החשמל, מחלקות המים ברשויות, חברות הגז, הסלולר, הכבלים והלוויין, וספקי אינטרנט. שירות שיחות החינם יינתן גם למתקשרים מסלולר.
לדברי כץ, חלק מהחברות כבר מיישמות את הנוהל. החברות יחויבו לפרסם בצורה ברורה את השירות ומספרו בחוזה ההתקשרות ובחשבוניות החודשיות.
לדבריו, השירות מקובל ברוב המדינות המתקדמות, ואין סיבה שהישראלים, המזרימים לחברות מדי חודש סכומי כסף גדולים, לא ייהנו ממנו. "השירות לצרכן בישראל אינו הגון ויעיל דיו, והחוק הזה ישדרג את איכותו", אמר כץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.