איל גבאי לעובדי רשות החברות הממשלתיות: "לצערכם" לא תזכו להיפטר ממני כל כך מהר

מגיב לשמועות לפיהן הוא מתכוון לפרוש לאחר הבחירות מתפקיד ראש הרשות, ומזכיר: החוזה שלי הוא ל-4 שנים ויסתיים בדצמבר 2006

איל גבאי מגיב (ד') לראשונה על ההערכות שנשמעות בתקופה האחרונה, לגבי אפשרות כי יפרוש בקרוב מתפקיד מנהל רשות החברות הממשלתיות. במכתב שהפיצה לישכתו לעובדי רשות החברות הממשלתיות ועובדי משרד האוצר, כותב היום גבאי, "לאחרונה (כולל היום) נפוצו בעיתונות שמועות לפיהן הודעתי על פרישה מתפקיד מנהל הרשות או שאני עומד להודיע על פרישה שכזו.לצערי הרב מדובר בספקולציות, על אחריות הכותב בלבד".

גבאי כותב היום, "החוזה שלי הוא לארבע שנים, והוא יסתיים בדצמבר 2006".

עוד מוסר גבאי לעובדים, "בימים אלו אני מסיים שלוש שנים שנות כהונה בתפקיד. נכנסתי לתפקידי לאחר תקופה של חילופים תכופים של מנהל רשות החברות, כאשר היו רבים שפיקפקו בכוחה של רשות החברות להוביל צעדים משמעותיים. בשלוש השנים שחלפו מאז זכיתי לעבוד לצידכם וביחד הצעדנו את הרשות להישגים חסרי תקדים: הפכנו את הרכבת לחברה ממשלתית, אל-על הונפקה במלואה, החזקות המדינה בצים הופרטו, הפרטנו את החברה הממשלתית הגדולה ביותר מאז ומתמיד: בזק, נעשתה רפורמה חסרת תקדים בנמלים, מע"צ הפכה להיות חברה ממשלתית".

הוא מציין מכתבו עוד, "בימים אלו אנו עסוקים במלוא המרץ בהשלמת מעבר הדואר לחברה ממשלתית, הפרטת בית הזיקוק אשדוד וייצוב תעש והובלתה להפרטה. משימות אלו הן חשובות מאוד ולא נכון יהיה להחליף סוסים באמצע העלייה. תקופת הבחירות אף היא תקופת אי וודאות שלא ניתן להוסיף עליה עוד עניין של חילופים בהנהלת הרשות".

את המכתב הוא חותם איל גבאי במילים: "אי לכך 'לצערכם' לא תזכו להיפטר ממני כה מהר, ואני רואה חשיבות להמשיך ולסיים תקופה זו של אי וודאות מחד וקידום פרויקטים חשובים, מאידך".