המירוץ אחר הלשכה

עו"ד איתן ארז מתכונן למירוץ על ראשות לשכת עורכי-הדין * מנכ"ל מגדל איזי כהן עורך חנוכת בית למגדל המוזיאון שהקימה החברה בת"א * וגיל וייט מתמנה לסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת טיפקום

איתן ארז מתכונן

המירוץ לראשות לשכת עורכי-הדין ממשיך להתחמם. אחרי שדיווחנו כאן שלשום על הכנס תומכים שערך המועמד עו"ד יורם דנציגר, גם עו"ד איתן ארז מכין את הצוות שלו. ארז כינס השבוע במשרדו 25 נציגים ממטה הבחירות שלו, המשמשים צוות היגוי. בישיבה דנו המשתתפים באסטרטגיה ובמסרים שינחו את פעילותו של ארז בבחירות לראשות הלשכה ולמוסדותיה. בין הנוכחים בלטו יו"ר ועדת תביעות ייצוגיות בלשכה, עו"ד ארנון גרפי, הממונה על נכסי הלשכה וסגן יו"ר ועדת האתיקה הארצית, עו"ד שאול ברגרזון, יו"ר הוועדה לשמירה על המקצוע, עו"ד גד שילר, יו"ר הוועדה הארצית לשכ"ט, עו"ד אמיר סטמרי ואחרים. בין התומכים שהתגייסו לפעול עבור ארז נמנים עו"ד חיים סאמט, ד"ר ישראל לשם, עו"ד שמעון מזרחי, עו"ד עמינדב קוסובסקי-שחור וכן עורכי-הדין ברוריה לקנר, איריס אוסטרובסקי ושרון גרשוני. נועם שרביט

הרב לאו בנה מגדל

הרב הראשי של תל-אביב הגיע לחנוכת הבית של מגדל המוזיאון שהקימה חברת מגדל בסמוך לביהמ"ש ולמוזיאון ת"א. הרב לאו, שהוזמן לקבוע את המזוזה בדלת הימנית של היכלי הכניסה, שמע ממנכ"ל מגדל איזי כהן כי המגדל נבנה כנכס לשימור כספי החיסכון לטווח ארוך של מבוטחי מגדל. "אם זה המצב - אז אני שותף!" קרא הרב לאו, והסביר לנוכחים שפוליסות הביטוח שלו מתנהלות כבר 45 שנה במגדל.

מינויים בטיפקום

גיל וייט מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת טיפקום. וייט שימש בעבר כמנהל שיווק בחברת "2plus" העוסקת באינטרנט אלחוטי וכמנהל מחלקת לקוחות במשרד פרסום "קדוש אצטרה".

אביעד רבינוביץ' מונה לעורך ראשי. רבינוביץ', בעל תואר בתקשורת במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שימש בעבר כמנהל תוכן בחברת "סלקום" וכמנהל מוצרי הוידאו וה-MMS בחברת התוכן "לוגיה".

מושיק חן מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות. חן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, שימש בעבר כמנהל פיתוח באגף יישומים סלולריים בחטיבת ההנדסה של פלאפון וכמנהל פיתוח של אתר וואלה.

* טיפקום קשורה ל"גלובס" באמצעות קבוצת פישמן.