ענקית הקמעונאות האמריקנית, וול מארט, מתכננת את פתיחתם של שניים או שלושה סניפים גדולים של הרשת בקנדה, בתחילת 2007.
על פי גורמים בענף, מהלך זה צפוי להגביר את התחרות בין רשתות הקמעונאות במדינה כולה.
המהלך שמתכננת וול מארט מוגדר כ"גישה מהפכנית", שבמסגרתה תרחיב את גודל החנויות של הרשת בקנדה, כך שיהיו זהות בגודלן למרכזי הקניות הגדולים של החברה בארה"ב. מרכזים אלו הצליחו לנגוס בנתחי שוק גדולים בהם החזיקו הרשתות היריבות בארה"ב.
וול מארט מתכננת לפתוח לפחות סניף אחד מתוך השלושה המתוכננים בטורונטו ואחד נוסף באונטריו. על פי התכנון, סניפים אלו יספקו יותר מזון טרי מאשר הרשתות המסורתיות בקנדה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.