למרות האכזבה מ-2005: במיטב מותירים את המלצת ה"קנייה" למניית תדיראן קשר

זאת במחיר יעד של 190 שקל * מעריכים כי בשנת 2006, מחיר המניה עשוי להתקרב לערכה הכלכלי של החברה

בית ההשקעות מיטב מפרסם היום סקירה על חברת תדיראן קשר שבה מותיר את המלצת ה"קנייה" עם מחיר יעד 190 שקל, הגבוה ב-27% ממחיר הסגירה אתמול.

במיטב מעריכים כי ההסכם הקיבוצי החדש נותן להנהלת החברה את הגמישות הנדרשת כדי לשמר מרווחים תפעוליים גבוהים, גם ברמת פעילות נמוכה במידת מה מרמת הפעילות שאפיינה את 2003-2004. עם זאת, מציינים בבית ההשקעות כי לשביתה הממושכת שהיתה במפעל תהיה השפעה שלילית של ממש על תוצאות הרבעון הרביעי של השנה.

נציין כי, ההסכם החדש מסדיר את פרישתם של עד 100 מעובדי החברה בחולון בהסדרי פרישה מוקדמת שעלותם הכוללת היא עד 20 מיליון דולר.

בנימוק להמלצתם מוסיפים בבית ההשקעות גם את ההזמנה ממשרד הביטחון בהיקף של 19.6 מיליון דולר לפיתוח הדור הבא של מערכות קשר לצה"ל. במיטב מסרו כי מדובר על הזמנה לטווח ארוך, שלא צפויה להשפיע על 2006, ברם חשיבותה רבה לצמיחה העתידית של החברה. במיטב מעריכים כי בעקבות ההבנות עם אלביט ומשרד הביטחון צפויות הזמנות נוספות בהיקף ניכר ממשרד הביטחון, כבר בטווח הקרוב.

בנוסף, החברה הודיעה אתמול על הזמנה בהיקף של 55 מיליון דולר מלקוח חדש במרכז אסיה, לשנים 2006-7 ממנו היא מצפה לקבל הזמנות נוספות. 5.5 מיליון דולר שבגינם נתקבלה תמורה צפויים להיכנס לצבר ההזמנות כבר ברבעון הרביעי. הזמנה זאת בנוסף לצבר ההזמנות הקיים של החברה, מתקרבת, להערכת האנליסט שי יצחקי, "לסגור" את הכנסות החברה ל-2006 על רמה של 250-270 מיליון דולר.

לאחר שנת 2005 שהייתה מאכזבת מבחינת ביצועי המניה, מאמינים במיטב כי בשנת 2006, מחיר המניה עשוי להתקרב לערכה הכלכלי של החברה. האנליסטים מציינים כי גם לאחר העליות אתמול, המניה עדיין נסחרת במכפילים תפעוליים נמוכים מאוד בהשוואה לתחום. כמו כן, סביר לדעתם כי אלביט מערכות תרצה בסופו של יום לאחד את תדיראן באופן מלא בדוחותיה, שכיום היא מחזיקה 40%, מה שעשוי לזרז את הצפת הערך לבעלי המניות בתדיראן קשר.