החברה לאוטומציה מאיימת בהליכים משפטיים: דורשת מיו"ר ועד העובדים לפרסם התנצלות

טוענת: בניגוד לטענות יו"ר ועד העובדים - הסתיימה הכנת תוכנית העבודה לשנים 2006-2007

החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי שלחה ליו"ר העובדים, אריה גור, התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים בטענה לפרסום והפצה של דברי לשון הרע וכזב. לטענת החברה, גור פרסם את הדברים כדי להשפיע שלא כדין על הליך קבלת ההחלטות של מנהליה וכדי להלך נגדם אימים.

במכתב ההתראה מצוטטים דבריו של גור, לפיהם: "החברה הולכת ומתדרדרת, עדיין אין תוכנית עבודה מאושרת בדירקטוריון לשנת 2006, דבר הגורם לנזקים והפסדים כבדים לחברה. החברה מדרדרת כתוצאה מניהול כושל של הדירקטוריון המורכב ממינויים פוליטיים של מרכז השלטון המקומי".

לדברי החברה, בימים אלו הסתיימה הכנת התוכנית האסטרטגית לשנים 2006-2007. כמו כן היא עברה מהפסד של 7.9 מיליון שקל בשנת 2003 לרווחי שיא של 16 מיליון שקל בשנים 2004-2005. גור נדרש במכתב לפרסם לאלתר הודעת תיקון שתוכנה התנצלות והבהרה.

במכתב תגובה ששלח בא-כוחו של גור, עו"ד גדעון (דוני) טולדאנו, נאמר כי הוא רואה בחומרה רבה את ההתראה לפני תביעת לשון הרע, על רקע הדברים שאמר בוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת ושחזר עליהם באיגרת לעובדים. לדבריו, הדעת אינה סובלת מצב בו מנהליו של גוף מבוקר ישתמשו בכספי ציבור כדי להתנכל לנציג עובדים שכל חטאו בכך שהופיע בפני הוועדה ודיווח לציבור העובדים דיווח נכון וענייני על מה שהתרחש בוועדה.

עוד טוען גור, כי האיגרת לעובדים כוללת עובדות ונתונים חמורים, שכלל לא הוכחשו על-ידי החברה, וכי כל מטרתו היא להואיל לחברה ולחזקה כדי לשפר את תנאי העבודה של ציבור העובדים.