חברת סינאל תעשיות , המפתחת פתרונות לבדיקת נוכחות בארגונים, הודיעה היום (שלישי) כי היא זכתה במכרז לאספקת מסופי נוכחות ותוכנות לרשת קמעונאית אמריקנית גדולה בהיקף של כ-2.8 מיליון שקל (כ-600 אלף דולר).
על פי ההסכם, סינאל אמורה ליישם את הפרויקט במהלך הרבעון הראשון של שנת 2006.
בנוסף, סינאל עשויה ליהנות בשנה הקרובה מהזמנות המשך במסגרת זכייה זו, וכן מחתימת הסכם לאחזקה ושירות עבור הרשת.
הזכייה הינה נדבך נוסף בתהליך חדירתה של סינאל אל שוק הרשתות הקמעונאיות. החברה פיתחה מערכת, המשלבת פתרון כולל של חומרה ותוכנה לבדיקת נוכחות של עובדים ברשתות קמעונאיות, והמבוססת על טכנולוגיה אלחוטית מתקדמת (WI-FI) מוצפנת.
גבי בוגנים, מנכ"ל סינאל אמר כי, "הזכייה הנוכחית ממחישה את המעמד החזק שביססה סינאל בשוק המוצרים לרשתות קמעונאיות, אליו נכנסנו רק בשנת 2004. אנו רואים בתחום זה שוק יעד אסטרטגי, ונפעל כדי להמשיך ולהגדיל את הכנסותינו ממנו. עד כה, סיפקנו מערכות בדרום אמריקה, בארה"ב ובבריטניה, ונמשיך להרחיב את פריסתנו הגיאוגרפית בשוק זה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.