לב לבייב חוגג את תחילת 2006

היכן חגגו לב לבייב ואשתו את תחילת השנה האזרחית * באילו תיקים נוספים מטפלת עו"ד נוית נגב, פרקליטתו של עמרי שרון * ומי הפתיע את פרופ' ישראל אומן, חתן פרס נובל לכלכלה

לב לבייב חוגג

רגע לפני שרכש את השליטה בקבוצת הפועל תל אביב בכדורגל, הגיע לב לבייב עם אשתו, אולגה, ביום ראשון למועדון הכליף ביפו, כדי לחגוג עם ערוץ 9 את תחילת השנה האזרחית. על הדרך הדליק לבייב נר שמיני של חנוכה. לאירוע הגיעו גם יו"ר

הערוץ פיני כהן, המנכ"ל הטרי ליאוניד בלכמן, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 שלום קיטל, ח"כ רומן ברונפמן וכמובן כוכבת הערוץ אנסטסיה מיכאלי.

נוית נגב עסוקה

עו"ד נוית נגב, שותפתו של עו"ד דן שינמן, עסוקה מאוד בימים אלה. נגב מופיעה החודש בשלושה תיקים בולטים בתחום הצווארון הלבן: תיק זאבי-בזק, תיק קרדן, בו מואשמים בעל השליטה בקרדן, יוסף גרינפלד ואחרים, בשימוש במידע פנים, ותיקו של עמרי שרון, המואשם בהפרת אמונים. תיק זאבי מתנהל ברציפות, תיק קרדן ממשיך להתנהל החודש לאחר הפסקה, ובסוף החודש יקדיש בית המשפט מספר ימים רצופים לטיעונים לעונש של שרון. שינמן נותן לנגב את הבמה, כך שבמרבית התיקים היא זו שמופיעה בפני בית המשפט. בדיון שהתנהל אתמול (ב') בתיק זאבי, היא חקרה בחקירה נגדית נוקבת את עו"ד מיכאל צלרמאייר, שהיה נציג חברת כייבל אנד ווירלס, שמכרה לזאבי את מניות בזק.

ישראל אומן מחייך

פרופ' ישראל אומן, שהביא לנו הרבה כבוד עם פרס נובל לכלכלה, הוזמן לכנס שערכה לכבודו האוניברסיטה הפתוחה. מארגני האירוע, פרופ' אביעד חפץ מהאוניברסיטה הפתוחה ופרופ' דב סאמט מאוניברסיטת תל-אביב, שהיו גם תלמידיו של אומן, הפתיעו אותו כשהגישו לו תמונה של אילן יוחסין אקדמי המפרט את כל תלמידיו ותלמידי תלמידיו. בסך הכול משורטטים שם 113 'צאצאים' אקדמיים שפרוסים על 5 דורות ו-19 מדינות שונות.

אבל זה לא היה ההיי-לייט של האירוע. לפרופ' עם החיוך התמידי חיכתה הפתעה נוספת: קלטת שמתעדת ראיון שערך עימו הסופר מאיר שלו לפני 25 שנה, מתוך חומר הקורס של האוניברסיטה הפתוחה בתורת המשחקים. בסרט ניתח פרופ' אומן את יחסי הכוחות בין המפלגות הקטנות למפלגות הגדולות, ונדמה היה כאילו הזמן עצר מלכת ולא חלפו 25 שנה.

כשנשאל הפרופ' על-ידי מאיר שלו האם יוכל למצוא עבודה בתחום תורת המשחקים פרט לעבודה באקדמיה, השיב בחיוך כי ייתכן, אך הוא אישית מעדיף להישאר בניתוח התיאורטי באקדמיה.