התחקיר על טיב טעם הזניק את "כלבוטק" למקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית

סדרת הריאליטי "הדוגמניות 2" של ערוץ 10 שמרה על רייטינג ממוצע של 11.2% גם בפרק השני בסדרה

למעט השיא האישי שרשם פרק פתיחת העונה של "כלבוטק" ששודר השבוע, כשבמרכזו התחקיר אודות הבשר של רשת "טיב טעם", "כלבוטק" של רשת מדורגת במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית עם רייטינג ממוצע של 31.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-720 אלף צופים פרטיים.

במקום השני בקרב משקי בית יהודיים אך במקום הראשון בקרב פרטיים מדורגת "ארץ נהדרת" של קשת, עם רייטינג ממוצע של 29.5% ו-823 אלף צופים.

קשת ורשת חולקות את העשיריה הראשונה של התוכניות המובילות בשבוע החולף עם ארבע תוכניות כל אחת. חברת החדשות של ערוץ 2 התברגה לעשיריה זו עם שתי תוכניות - מהדורת החדשות של שבת ששודרה אמש ורשמה רייטינג ממוצע של 28.2% ומהדורות אמצע השבוע שרשמו רייטינג ממוצע של 26%.

סדרת הדרמה "אמאל'ה" של קשת רשמה בשבוע החולף רייטינג ממוצע של 245 ו-506 אלף צופים, ולא הצליחה להתברג בעשרת המקומות הראשונים בטבלת משקי הבית. כך גם פרק פתיחת העונה של "פיספוסים" של רשת, שדורג במקום ה-12 בטבלה עם רייטינג ממוצע של 23.2%.

"אנטי אנטיביוטיקה", סדרת התחקירים של דנה וייס ששודרה ברשת ביום ראשון האחרון, רשמה רייטינג ממוצע של 18.1%, ואילו הפרק בסדרת "המאסטרו" עם צביקה פיק ששודר אמש בקשת רשם רייטינג ממוצע של 13.6%, רייטינג הנמוך מהפרקים הקודמים בסדרה.

סדרת הריאליטי "הדוגמניות 2" של ערוץ 10 שמרה על רייטינג ממוצע של 11.2% גם בפרק השני בסדרה, ואילו מהדורת החדשות של אמצע השבוע של ערוץ 10 רשמה בשבוע החולף רייטינג ממוצע של 11.5%, הגבוה בכ-20% מהרייטינג הממוצע של "מבט" של הערוץ הראשון, אשר רשמה רייטינג ממוצע של % 9.7 בלבד בשבוע החולף.