מארק הדלונד מבקר

גורו האינטרנט מארק הדלונד יגיע לביקור בישראל וישתתף בכנס "אינטרנט 2006" * עו"ד עתליה ארד, שעומדת בראש מחלקת החקירות של רשות ני"ע ניהלה את החקירה המשותפת לרשות וליאחב"ל בפרשת אורליין * כ-200 איש, מחציתם עורכי דין מישראל, צרפת וארה"ב, השתתפו בכנס משותף ללשכות עורכי הדין הישראלית והצרפתית, בעיירת הסקי לה-פלאן שבצרפת

מארק הדלונד מבקר

גורו האינטרנט מארק הדלונד, יגיע הלילה לביקור בישראל וישתתף בכנס "אינטרנט 2006", שייערך בדיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הדלונד ירצה על רשת האינטרנט השנייה. בכנס ירצו גם מומחים נוספים בתחום האינטרנט, כמו פרופ' חיים הררי, יו"ר מכון דוידסון, פרופ' שיזף רפאלי מאוניברסיטת חיפה, ד"ר אמיר עציוני, נשיא איגוד האינטרנט, אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל, אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה וד"ר שוקי גלייטמן מקרן פלטינום.

החקירה של ארד

* עו"ד עתליה ארד, שעומדת בראש מחלקת החקירות של רשות ני"ע, היא זו שניהלה את החקירה המשותפת לרשות וליאחב"ל (יחידה ארצית לחקירות בינלאומיות) בחשד לחדירת ארגוני פשע לבורסה. לארד לא הייתה בעיה לעבוד עם המשטרה: לפני שמונתה לתפקידה הנוכחי, היא שימשה כקצינת יאח"ה (יחידה ארצית לחקירות הונאה). ארד היא בת זוגו של עו"ד שמואל קליין, מעורכי הדין המובילים בתחום המכס. (הדס מגן)

זוכרים את בך

* כ-200 איש, מחציתם עורכי דין מישראל, צרפת וארה"ב, השתתפו בכנס משותף ללשכות עורכי הדין הישראלית והצרפתית, בעיירת הסקי לה-פלאן שבצרפת. הכנס נערך לזכרו של עו"ד יונתן בך (בנו של השופט בדימוס גבריאל בך), שהגה את הכנס אך לא זכה להשתתף בו, לאחר שנפטר לפני כשנה.

הכנס עסק ביחסי ישראל והאיחוד האירופי, וההרצאות דנו בתפקודה של ישראל בזירה האירופית וכן ביחסים המשפטיים הנרקמים בין שתי הלשכות. יו"ר הכנס, עו"ד מיכאל בך (אחיו של יונתן), אמר כי בכנס סוכמו עקרונות להידוק שיתוף פעולה בין שתי הלשכות, ובהם הקמת רשת networking של עורכי דין משתי המדינות וכן החייאת הסכם לשת"פ עם לשכת עורכי הדין של פריז, שנחתם בשנות ה-80. (נועם שרביט)