אנשי עסקים מאקרון אוהיו ישקיעו מיליון דולר בחממה הטכנולוגיות בנתניה

משלחת מאקרון הגיעה ארצה במטרה לקדם פעילות חברות ישראליות באוהיו כבסיס לפעילותן בשוק האמריקאי

הנציגות הכלכלית בשיקאגו קיימה אתמול אירוע מסכם לביקור משלחת מאקרון, אוהיו, של 21 אנשי עסקים בישראל במרכז הקהילתי היהודי של Akron Ohio. כך מסר היום (ד') משה שוהם, הנציג הכלכלי של משרד התמ"ת בשיקאגו.

שוהם מסר עוד כי המשלחת הגיעה ארצה במטרה לקדם פעילות חברות ישראליות באוהיו כבסיס לפעילותן בשוק האמריקאי. במהלך הביקור נחשפו המבקרים לפעילויות אחרות, אשר שיכנעו חלק מהם להשקיע בישראל.

במהלך האירוע הכריזה קבוצת אנשי עסקים שהשתתפו במשלחת כי היא עומדת להשקיע בחממה הטכנולוגית בנתניה סכום של מיליון דולר, שיתחלק בין מספר פרויקטים של מחקר ופיתוח, המתבצעים בחממה זו.

יורם גלעדי, מנהל תחום צפון אמריקה במינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת, מציין כי לאחרונה גדל מספר המשלחות העסקיות המגיעות ארצה מארה"ב וקנדה. "דרך פעילות הנציגים הכלכליים של משרד התמ"ת בצפון אמריקה אנו רואים כי ניתן ליזום ולארגן פעילויות עסקיות לא רק על בסיס ענפי, כפי שהיה בעבר, אלא גם על בסיס אזורי, או עירוני, כאשר בראש המשלחות עומדים סנטורים, חברי קונגרס, מושלים וראשי ערים", אמר גלעדי.

להערכתו של גלעדי, הסיבה לכך הינה שהממשל האמריקאי ברמת המדינה והאזור נדרש להגביר החשיפה לטכנולוגיה הישראלית במטרה לספק פתרונות, אשר יכולים להגביר את כושר התחרות של התעשייה המקומית, המתמודדת עם העתקת פסי יצור לסין ואובדן מקומות העבודה הכרוך במגמה זו.