בדש ינסה לגייס כספים מהציבור למימון תביעת הענק שהגיש נגד חברות המזון

תובע 1.5 מיליארד שקל מ-29 חברות מזון, בטענה שאסרו על חברות שונות לספק לפיקנטי מוצרים כיוון שמחיריה היו נמוכים ממחירי השוק

משה בדש, לשעבר בעליה של תשלובת פיקנטי, מתכוון להגיש תשקיף לאישור רשות ני"ע לצורך גיוס כספים מהציבור, הדרושים לו למימון תביעת הענק שהגיש כנגד חברות המזון. לדברי בדש, בשיחות התייעצות שערך עם עורכי דין, נאמר לו כי יידרש להגיש תשקיף לצורך גיוס הכסף במתכונת שהוא מבקש לגייס.

בדש הגיש תביעת ענק בגובה 1.5 מיליארד שקל נגד 29 חברות, בהן תנובה, אסם , טרה, טמפו, קוקה-קולה, ויסוצקי, תלמה, ויטה , סנו וחוגלה. בבסיס התביעה עומדת הטענה, כי החברות הנתבעות אסרו על חברות שונות לספק לפיקנטי מוצרים, משום שייצרה ושיווקה מוצרים במחירים נמוכים ממחירי השוק.

בדש ביקש לאפשר לו פטור מאגרה, אך בית המשפט דחה את תביעתו. בעקבות זאת החליט בדש לממן את תביעתו על-ידי גיוס כספים מהציבור, לאחר שהפיץ את תביעתו באינטרנט.

לדבריו, עד כה קיבל כ-100 פניות מצד גורמים המעוניינים להשתתף במימון תביעתו. על-פי שיחות שערך עם עורכי דין, מתכונת זו של גיוס כסף מחייבת הגשת תשקיף.

לדבריו, הוא מעריך כי בתוך שבוע-שבועיים תהיה בידיו כבר טיוטת תשקיף, והוא מקווה שהרשות תאפשר לו את הגשת התשקיף באופן מזורז.