האוסקר של ענף התוכנה

סגן נשיא אלדין, אבי בריר, יטוס לסן פרנסיסקו לתחרות SIIA, שזה כמו האוסקר של תעשיית התוכנה * צביקה קרפל, מנכ"ל אתר התיירות גוליבר, החליט לצ'פר את עובדי החברה * ועו"ד רובי בכר נבחר ע"י מדריך PLC כעורך הדין המוביל בתחום ההגבלים העסקיים

צביקה קרפל מנענע

* אתר התיירות גוליבר חוגג חמש שנות קיום, והמנכ"ל, צביקה קרפל, החליט לצ'פר את העובדים שלו. בשבוע שעבר הוא לקח אותם לסוף שבוע במלון כנרת ספא בטבריה. העובדים, שרגילים לארגן חופשות וטיולים עבור לקוחות החברה, חגגו את האירוע בסוף שבוע במלון שנסגר במיוחד עבורם. במהלך סוף השבוע הם גם יצאו לטיול בעקבות ישו. המסיבה, שכללה אוכל, אלכוהול, ריקודים ורקדנית בטן, הוציאה מקרפל את הכישרון לנענועים.

אבי בריר נוסע

* סגן נשיא אלדין, אבי בריר, די מבסוט בזמן האחרון. ויש לו סיבה לא רעה בכלל: אלדין הגיעה לשלב הגמר בתחרות SIIA, שזה כמו האוסקר של תעשיית התוכנה. הטקס הנוצץ יתקיים באפריל בסן פרנסיסקו, ובריר כבר מכין את כרטיסי הטיסה והחליפות.

נעמי לנדאו עוברת

* משרד עו"ד נעמי לנדאו, המתמחה ביחסי עבודה וביטחון סוציאלי, עוזב את מגדלי עזריאלי ועובר בימים אלה למשכנו החדש, בשדרות רוטשילד בת"א. הבניין אליו עובר המשרד הוא מבנה ארכיטקטוני ייחודי, הנכלל בתוכנית השימור של "העיר הלבנה", ובו נבנית עבור המשרד קומת משרדים מרווחת ומשוכללת. עד להשלמת הבנייה תתמקם הפירמה בקומת משרדים אחרת באותו בניין. עו"ד לנדאו אומרת, כי הצורך במעבר נבע מהתרחבות המשרד. לדבריה, "המעבר לקומת המשרדים החדשה יספק לעובדי המשרד סביבת עבודה מודרנית יותר ונוחה יותר". (נועם שרביט)

רובי בכר נבחר

* עו"ד רובי בכר נבחר על ידי המדריך (PLC (practical law כעורך הדין המוביל בתחום ההגבלים העסקיים. אחריו בקטגוריית המומלצים במיוחד בתחום ממוקמים עורכי הדין יוסי לוי, עזגד שטרן ודוד תדמור. כמומלצים מצוינים שמותיהם של צבי אגמון, ניב זקלר, רון גזית וצחי יגור.