סימנס תשקיע בטכנולוגיות ישראליות בתחום פתרונות המים

סימנס בודקת אפשרויות השקעה בטכנולוגיות מים בישראל. התאגיד ישתף פעולה עם חברת מקורות בפיתוח טכנולוגיות מים ומכירתן למדינות בעולם. כך סיכמו בסוף השבוע מנכ"ל "סימנס מים", ד"ר רוג'ר רדקה; יו"ר מקורות, בוקי אורן, והמנכ"ל, רונן וולפמן.

מנכ"ל סימנס ישראל, אורן אהרונסון, אמר כי זה רק השלב הראשון, והמטרה היא לראות את התאגיד כשותף אסטרטגי של ישראל בפיתוח פתרונות מים.

לסימנס, היקף מכירות שנתי של 2 מיליארד דולר בתחום פתרונות המים והוא פעיל ביותר מ-120 מדינות. במסגרת הביקור פגשו נציגי סימנס את מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ובכירים נוספים, וסיירו במתקני מים העוסקים בקשת רחבה של פתרונות, הן של חברת מקורות והן של גופים אחרים. בסיום הביקור הביעו האורחים את רצונם לשיתוף פעולה אסטרטגי במספר ערוצים: מקורות, המוסדות האקדמיים, חממות טכנולוגיות, חברות סטארט- אפ בתחום המים ועוד.

לדברי אורן, "סימנס היא חברה עם כיסים עמוקים ואין לה מגבלה על סכומי השקעה. הם הגדירו את ישראל כחלק ממערך המו"פ שלהם, והמשמעות היא שכל הזדמנות השקעה שתהיה קיימת בישראל היא אופציה לרכישה עבורם".

אהרונסון אמר, כי היו טכנולוגיות שמשכו את תשומת הלב "אבל עוד מוקדם מדי להיכנס לפרטים. סימנס הגדירה את תחום המים כתחום אסטרטגי, אחרי שביצעה את הרכישה של יו אס בי פילטר במעל מיליארד דולר".