השחקן דרור קרן ישמש פריזנטור של המותג עוף טוב בשנתיים הקרובות; יקבל 50 אלף דולר לשנה

קרן, אחד השחקנים המוערכים בישראל, נמנע עד עתה כמעט לחלוטין מהופעה בפרסומות

השחקן דרור קרן ישמש כפריזנטור של המותג עוף טוב בשנתיים הקרובות. ל"גלובס" נודע, כי החברה חתמה עם השחקן חוזה לשנה עם אופציה לשנה נוספת. תמורת השנה הראשונה צפוי קרן לקבל כ50 אלף דולר.

דרור קרן הוא אחד השחקנים המוערכים בישראל שנמנע עד עתה כמעט לחלוטין מהופעה בפרסומות. החריג היחיד בתחום זה הוא קמפיין הפרסום שביצע עבור חברת סלקום, רגע לפני השקת המיתוג מחדש של החברה, במסגרתו הוא נראה אומר בטלפון הנייד לבת זוגו בוואריאציות רבות ושונות, כי הוא אוהב אותה. השתתפותו של קרן בסרטון זה הותנתה בהרצה מצומצמת של הסרטון למשך שלושה שבועות בלבד.

כאמור, עלפי ההסכם שנחתם בין קרן לעוף טוב, הוא צפוי להוביל את פרסומי החברה במשך שנתיים. הקמפיין הראשון בכיכובו יציג את סדרת "פרגיות" החדשה והוא צפוי לעלות לאוויר כבר במהלך השבוע הקרוב.

מיכה גבעון, סמנכ"ל השיווק של תשלובת עוף טוב, אישר את הידיעה אך סרב להתייחס לסכום שירוויח קרן תמורת השתתפותו בסרטונים. לדבריו, קרן נבחר להוביל את הקמפיין לאור הופעותיו שובות הלב בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע. "בחייו האישיים קרן הוא אב לילד ועל הבמה הוא שחקן ייחודי בעל רגישות יוצאת דופן, שמכניס לכל תפקידיו אלמנטים דרמטיים וקומיים".

היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על כ7 מיליון שקל, מתוכם 3 מיליון שקלים בפיתוח הסדרה ו4 מיליון שקל בפעילות שיווקית ופרסומית שתעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס.