ריטליקס תספק מוצריה לרשת מזון מרכזית ביפאן המחזיקה ב-1000 סניפים

לרשת היפאני עוד 700 חנויות זכיין שיתכן ויכנסו בעתיד לעיסקה * החוזה מוערך בכ-4 מיליון דולר

חברת ריטליקס הודיעה היום כי רשת זן-ניפון-שוקוהין (Zen Nippon Shokuhin), רשת הסופרמרקטים השנייה בגדולה ביפאן, בחרה בפתרונות התוכנה של ריטליקס לכ- 1000 מחנויותיה, למרכז הרשת ולניהול מועדון הלקוחות של הרשת. עלות החוזה לא נמסרה בהודעה, אולם הוא מוערך בטווח שבין 4-7 מיליון דולר.

מבחינת שוק רשתות המזון, זוהי עיסקה ראשונה של החברה ביפאן לאחר שלפני שנה חתמה החברה על חוזה לאספקת מוצריה לרשת פארם, במדינה.

פתרון התוכנה שתספק ריטליקס לרשת כולל את Retalix StoreLine ברמת הקופות והחנות, את מערכת Retalix StoreLine HQ לניהול מרכז הרשת, ואת מערכת Retalix Loyalty לניהול מועדון הלקוחות של הרשת.

מיצושירו סאייטו, נשיא ומנכ"ל זן-ניפון-שוקוהין, אמר: "בחרנו בריטליקס כשותף הטכנולוגי שלנו משום שפתרונות התוכנה של ריטליקס מצטיינים בגמישות ובמאפיינים פונקציונליים שמתאימים היטב לסביבת העבודה בחנויות שלנו".

בארי שקד, נשיא ומנכ"ל ריטליקס, אמר: "הפיכתנו לשחקן מוביל בשוק הקמעונאי היפאני היא נדבך משמעותי באסטרטגיה הגלובלית שלנו. בעקבות הצלחנו בשוק רשתות הפארם היפאני, אנו שמחים מאוד על הצעד החשוב שאנו עושים לתוך שוק קמעונאות המזון, עם יישום הפתרונות של ריטליקס לכל רוחב רשת זן-ניפון-שוקוהין ברחבי יפאן".

סמנכ"ל המכירות הבינלאומיות, יוני סטצן, אמר שלרשת היפאנית עוד 700 סניפים המנוהלים על ידי זכיינים, בנוסף ל-1000 הכלולים החוזה הנוכחי. כך שיתכן ובעתיד יורחב היקף החוזה לסניפים בנוספים.

עוד הוסיף הסמנכ"ל כי החברה מרכזת מאמצי שיווק להמשך החדירה בשוק היפאני, שהוא שני, מבחינת סדר החשיבות האסטרטגי, רק לשוק האמריקאי. החברה עתידה לפתוח בעתיד הקרוב שלוחה ביפאן שתעזור לה להמשיך את תהליך השיווק ושירות הלקוחות הקיימים, לדבריו.